Nem helyes megfogalmazás! Így nevezik pedig őket, de ezek illegális betolakodók! 

Már jöttek Gyékényes, Surd, Nagykanizsa, de a horvátok is jól kibasztak velünk, mert Letenyére elhozták őket.

Nincsenek szabályok, nincsen rend, bármit lehet, ingyen ellátás, buszt ingyen kapnak!

Ma éjjel aludni sem tudtam, mert folyton ezen szorongtam, hogy ezek elárasztanak bennünket, és én nem tudok mit tenni!

Felháborító, hogy ez így mehet!

De komolyan ha ezek a jobb élet reményében ide jöttek, belegondoltak-e már, hogy hol fognak lakni, és miből fognak élni, mert ezeket foglalkoztatni senki nem fogja okmányok, bizonyítványok nélkül, a lakosságnak enélkül is van munkanélküli rétege, és nyilván nem az "alja" népet fogják foglalkoztatni! Sajátjukon kívül más nyelvet kevesen beszélnek, képzetlenek. Ha ezek "mekenültek" lennének, akkor letelepednének az első adandó alkalommal hazájukhoz közel, ahol békesség van! De nem! Ezek csak mennek, és pusztítanak, káoszt okoznak!

Szóval ez számomra abszolút érthetetlen!

Ahogyan azt sem értem, ha egy országba háború van és nincs jólét, miért népesedik túl, miért születik annyi gyerek?!

Ez valahol ellentmondás, nem? És ha valaki felhozná a magyarországi cigányokat, mert ők is csak szaporodnak, ez igaz! Csak nekik jó életük van itt, nincsenek fenyegetve semmitől! 

De ezeknek a keleti sötét népeknek elvileg azért kell ide jönniük, mert fenyegetve vannak, és már nem bírják! Hú-ha! Azért van túlnépesedés?!

Miért van az, hogy nőket alig látok, szinte mind életerős "harcedzett" férfiak jönnek? Ráadásul mind olyan rondák, hogy elmegy tőlük az ember élet kedve! Nem Európába valók!!!

Meg kéne látni, hogy ez egy újfajta háború, és birkák hagyják, hogy jöjjenek, leigázzák őket.

Nagyon rossz érzés, hogy én itt vagyok egy senki, és nem tudok mit tenni ez ellen!

Inkább nem írom le, én mit tettem volna! 

(felmerülnek további kérdések: ennyi cuccal, mihez kezdenek? Alig van náluk valami, táska, vagy ilyesmi.. És vajon mi van benne?!?! És egyáltalán: Honnan tudják az utat, hogy merre kell menni?! Hova tartanak?!)

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr567799810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2015.09.30. 20:02:41

Itt egy rövid, ámde lényegre törő beszéd egy igaz magyar jó ember szájából:

www.youtube.com/watch?v=B-B4f_7laeY
süti beállítások módosítása