Jártál már úgy, hogy parkolóba a cigány rád akart sózni zoknit, gillette pengét, vagy még ki tudja mivel próbálkoznak? Én mindig elhajtom az ilyeneket. Egyszer eszembe jutott: lehet hülyeséget csinálok, mert a bolti árnál jóval olcsóbban vehetnék gillette pengét.

Szoktam járni bolhapiacra, vásárolni már kevésbé inkább csak nézegetek; előbbin felbuzdulva mikor pár hete megláttam egy cigányasszonyt árulni a parkolóban gillette mach3 turbo (!!!) pengét kaptam is az alkalmon és örültem magamnak. Azt hiszem olyan 2-3 ezerért akarta adni de mivel boltba is ekörül van ezért otthagytam ami nem sikerült mert rámsózta inkább 1500-ért. Én meg örültem magamnak itthon, hogy jó üzletet csináltam. DE NEM!!!
Eddig azt gondoltam, hogy ezek lopják a pengét a drogériából és eladják amennyiért tudják.

Nem szeretem a tolvajokat, de én nem is tudok velük mit csinálni. Viszont ha már lopnia kell, akkor legyen belőle valami hasznom nekem is! Ezért vettem meg. A lehetőségeket ki kell használni...

Nem gondoltam, hogy valami hamisítvány, vagy ki volt bontva mert elég nehéz - de ezek után nem vagyok biztos benne - megbontani a csomagolást észrevétlenül, mivel ragasztva van, és el kell tépni. Nem volt tépve, sérülésmentes volt.

De ma kibontottam, kipróbáltam és még annyira se visz, mint a használt, már kukába szánt pengém ami ráadásul sima mach3, nem is turbo!!! Ez meg alig vág, fáj vele borotválkozni. 4 db-ból 2-t kipróbáltam, a többi 2 már nem is érdekel mert tuti ugyanilyen.

Csomagoláson belül a műanyag tokban észrevettem még gyanús pirosas színű műanyag szerű anyagot ami nem tudom mi, és nem tudom hogy kerülhetett bele. De én ezek után arra tudok gondolni, hogy ezek felgőzölhették a ragasztást, vagy valahogy kibontották, kicserélték valami azonos kinézetű hamisítvány szarra és profin visszazárták! Van egy kevés ragasztónak tűnő anyag a műanyagon is (képen nem látszik), amúgy sem feltűnő, szerintem véletlenül azt is összekente.

Szóval a lényeg hogy szart adott el, tehát átvert. Persze jól néz ki, olyan, mint az igazi...csak éppen használni nem tudom mert úgy fáj vele a borotválkozás. Kidobtam 1500ft-ot...

Cigánytól ne vegyetek semmit. Egyébként attól, hogy szar még nincs kizárva, hogy lopta.
Inkább vegyétek meg a boltban, és ha lehetőség/anyagi keret megvan, ott is a minőségibb cuccokat - hosszú távon általában az a kifizetődő. - Csak hogy észosztás is legyen a végére :) Egyébként dühös vagyok, de én tehetek róla, nem kellett volna tőle vennem. A következőkben tervezek ugyanilyen pengét venni drogériában, kíváncsi leszek szemmel milyen különbségeket veszek észre. Majd beszámolok róla!

Még annyit, hogy keresni próbáltam a témára, és egy érdemleges találatot bemásolnék, amit a gyakorikérdések.hu oldalon írt valaki:

Egyszer vettem egy ezresért 4 "Gillette" borotvapengét (ami a boltban kb. 3800 Ft), tudtam rögtön, hogy nem igazi, de azt nem, hogy ilyen szar... kb. kétszer lehetett használni, utána tépte az arcbőrömet. :D
Később alaposan (nagyítóval) összehasonlítottam őket eredeti Gillette-pengékkel, és egy csomó apró különbséget találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr675863981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymous 2010.06.28. 16:06:13

Névtelen writes:

Én is így jártam pontosan....Nekem a penge oldalán lévő két alumíniumnak tűnő rögzítő nyílt szét magától és egyszerűen leesett a borotva feje :):)
Parkolóban adták el, árultak még a pengékkel egyetemben bőrövet, sokkolót, viperát és FIXITPRO-t is. A FIXITPRO is kamu, de az gyárilag sem ér semmit szinte. A sokkolójuk vmi agyonhasznált vacak rossz akkuval, Általában 2-3-4 tizenéves cigánygyerek árulja a sok kamu dolgot. Tényleg ne vegyetek tőlük semmit, mert nem lehet megbízni bennük.

anonymous 2010.09.01. 16:09:44

Névtelen writes:

Nagyon egyszerű a megoldás:az eredeti pengéken a Gilette felirat és a pengefej is dombornyomott, a hamisakon pedig sima,ki sem kell bontani.

anonymous 2010.11.03. 09:11:20

Névtelen writes:

Ázsia Center is ugyan ez, legalábbis én most belefutottam, nem vág, tépi a szőrt, a krémes réteg rajta meg díszítés.

gaborjozsef 2010.11.03. 11:11:33

Sajnos nekem is kuka volt mind a 4. Az a csík rajta csak műanyag, az igazin a nedvesség hatására csúszóssá válik, a hamison kemény marad, mert műanyag.

anonymous 2010.12.07. 09:12:34

Dx. writes:

Én is ugyan így jártam. 2*4 db 3000,-forintért. Nagyon megérte!!! :( sajnos mind a nyolc penge a kukában végezte, egyszer sem borotválkoztam vele. Korábban is vettem cigánytól Gilette Mach 3 pengét, de az még eredeti volt. Inkább vadászom az akciókat DM, Rossmann ...
Fontos ORAL-B fogkefe fejjel szintén hasonlóan jártam!!! a vaterán vettem ,de kipróbálás után vissza is vette az eladó a fogkefét. Nagyon hasonló volt az eredetihez de használata ég és föld!!!
Ne vegyetek bizonytalan helyről származó temékeket inkább keressétek az akciókat!!!

Üdv mindenkinek!

gaborjozsef 2010.12.07. 10:12:40

Ezzel én is egyetértek. Megbízható helyen kell venni, Rosmann, DM, vagy nagy bevásárlóközpontokba, ott nem tehetik meg, hogy hamisat áruljanak. Az eset óta én sem veszek semmit ismeretlentől, és a józsefvárosi piacot is messze elkerülöm...
Az ember inkább vegye meg kicsit drágábban akciósan, minthogy kicsit ár alatt vegye meg idegentől és a kukába végezze kidobott pénzként.

anonymous 2011.02.24. 09:02:43

Gézuka writes:

Én úgy "lufiztam" be, hogy egy coop-os kisboltban!!! vásároltam egy ilyen gagyit, és persze még blokkot is kaptam, ahogy kell... nem szoktam elrakni, mert hát "mégis csak szűk környék a kerületen belül, egy utcával lejjebb tőlem, vidék feeling, csak nem kú.nak át stb." Ma megyek vissza, de nem csak a 2350FT miatt, hanem azért durva, hogy egy ABC-is ezt megengedheti magának. Ha köcsögöznek megírom Nektek! Üdv.

anonymous 2011.06.12. 07:06:23

Anonymous writes:

Én is megszívtam vele. Korábban sokszor vettem már piacon pengét, igazi volt, csak kicsit olcsóbban, mint a boltban. Ezúttal jóval olcsóbb volt és használhatatlan. Szerencsére éltem a gyanúperrel és nem vettem belőle, csak egyet, pedig még egy másik árus is erőlködött, hogy rámsózzon párat.

anonymous 2011.11.08. 22:11:28

tom writes:

Vaterán vásároltam a Gilette Fusion-t(már másodszorra),a négy darabos volt 1800Ft.Igazából nem látok különbséget a boltban vásárolthoz képest,ha hamisítvány akkor nagyon profi.A csík nem műanyag(az volt az első amit kipróbáltam)Bár nem vagyok meggyőződve az eredetéről,de meg vagyok vele elégedve.

anonymous 2012.02.19. 13:02:23

BBoy writes:

En sajnos most vettem Vaterasat. Es azt kell, hogy mondjam tobbet nem veszek. Sajnos mar az elso probanal huzta a boromet. Ranezesre eredetinek tunik, de amikor hasznalnam, akkor mar sz@r. Ugy tunik, hogy letezik nagyon jo hamisitvany! :-(

gaborjozsef 2012.02.19. 17:02:43

Nekem is úgy volt, hogy ránézésre nem tűnik fel, csak éppen jobban húz, mint a már leselejtezett pengém... Felejtősek számomra az ilyen dolgok, boltból veszem, és kész. Megtanított rá az élet :) De a józsefvárosi piacon se vásárolok, ott egy jól kinéző eredetinek tűnő nokia headset hamisítvánnyal húztak le, amit az eredetivel jól összevetve apró különbségek voltak, és egyik fülébe halkabban szólt, valamint alig lehetett rádugni a telefonra, úgy szorult.
süti beállítások módosítása