Újra robogó téma...

2011.01.08. 09:29

Tegnap gyakorlatilag azon voltam kiakadva hogy milyen gyenge a mostani robogóm - egyébként minden más nagyon király vele-, és elég nehéz ezt megszokni, főleg úgy, hogy előtte erősebb motorjaim voltak, testsúlyom akkor a 70 kilóhoz állt közelebb, most meg a 80-hoz.

Józanul belegondolva viszont ma megint tiszta fejjel arra ébredtem, hogy muszáj ezt megszoknom, mert a jelenlegi üzemanyag árak mellett ez a legjobb alternatíva, így rám sokkal kevésbé hatnak, mint a nagyobb fogyasztású járművekre. Eljutni meg ugyanúgy eljutok vele, csak valamivel lassabban. Igazából városban időbe nem jelent semmit, max kellemetlen, hogy nem tudok úgy gyorsítani, ahogy mögöttem szeretnének, a csigaság hosszabb távon érezhető, ha szembe szél van és/vagy emelkedő.

Ha lehetne B-kat jogsival vezetni 125ccm-ig, akkor vennék egy esetleg ugyanilyen 125ös vagy más négyüteműt, ami kb. +360 ft-ért 100km-en kifejezetten erős lenne, tehát 1literrel magasabb átlagfogyasztás mellett. A 3 literes átlagfogyasztás azért így elég baráti lenne, mert akkor városba autóval senki nem "ellenfél".
De mivel én az előző postban leírtak miatt nem támogatom a 125ös kategória B-vel vezethetőségét, ezért jobban örülnék, ha nem lenne ilyen.
Másik alternatíva az 50-es kétütemű injektoros robogók. Erősek, és azok is 2 liter körül fogyasztanak, mint az agilitym. Már csak az olaj-felhasználásukra lennék kíváncsi, de igazából ilyet azért nem vettem, mert megbízhatóságával kapcsolatban nagyon megoszlanak a vélemények, ill. már ránézésre kényelmetlen legtöbbjük, és sárvédő sem véd 100%-osan szerintem.

Egy szó mint száz, jelenlegi felállás szerint ez a kymco a legjobb választás számomra, élvezkedni meg máskor, mással kell..

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr645864009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.