Termékek, amiket szeretek.

2012.09.09. 09:46

Általában nem vagyok márkahű, de ez azokra a dolgokra igaz amiknél nem tapasztalunk különbséget: pl. olajból mindig igyekszem a legolcsóbbat venni abból a fajtából, aminek a legjobbak a tulajdonságai, paraméterei.

Lehet ez itt a reklám helye, de pl. Baba dezodor férfiaknak amit szívesen használok és veszek újra, ha sikerül. Kellemes ápolt illat, nem túl erős, de talán így a jó. Szerintem ilyenekre is szükség van, mert pacsuli szaga lehet az embernek, de sokkal jobb ha ápolt, kellemes illata van :)

Aztán itt a barna sör. Körülbelül 3 hete ittam először. Nem különösebben szeretem a söröket, de nyáron el szoktam iszogatni átlag heti 2-3 üveggel. Nos hát nem azt mondom, hogy ezt a sört imádom, de nekem klasszisokkal jobb, mint a világos sör. Csak tényleg azt nem értem, hogy a boltokban egész sorokat képesek feltölteni sörrel, és mondjuk 1-2 % közülök a barna sör, a többi 99% mind sokféle világos sör. Ilyenkor érzem úgy, hogy ihatja valaki a 90-100 ft-os sört, én inkább iszok kevesebbet 2-3x annyiért. Eddig a Soproni Fekete Démonhoz volt szerencsém, és a Dreher Bakhoz, igazából más barna söröket nem is nagyon találtam. Ez a sör választás is jól példázza, hogy nem vagyok tucatember.

Aztán még valami, mert ezt a Piaggio NRG-t meg kell említenem. Életem legjobb döntése volt. Onnantól hogy a kék aeroxot eladtam, hamar cserélődött két motor.

Egy Kymco Agility négyütemű, gyakorlatilag új motor volt, csak elég gyenge, lassú. Viszont nagyon patika és megbízható, kellemes lágy hanggal (ugye az új állapot, amit jó minőségű olajjal és rendszeres cserével szerintem örökre meg lehet tartani). Rendes főfúvókával, hidegen így már minimálisan fulladt csak, de a korábbi 1,8 literes fogyasztásokhoz képest már fél literrel többet evett. Nagyon jó világítása volt és kényelmes ülése. Szívem szerint most is tartanék egy ilyen motort magamnak. De kevés volt a teljesítmény, és addig akartam kiszállni belőle, amig könnyen ki lehet, így egy jobban használtasabb, kevésbé ismert előéletű Vitalityt vettem, többet fogyasztott, de annyival nem ment jobban szerintem. Ez már kétütemű volt pedig. De ezért hamar túltettem rajta, igazából futkosós motor volt, amit nem sajnál az ember, jó volt meg minden, de igazából nem kedveltem meg úgy mint az aeroxokat vagy a vitalityt.

Most meg itt ez a fullos kis NRG, újszerű állapotú, igaz az ülés csomagtartózárat elhallgatták, hogy nem jó, de meg tudtam csinálni. Az is el volt hallgatva, hogy fújva volt az eleje, de törve biztos hogy nem, valószínű csak azért fújták tényleg, mert így nagyon szép az egész fehér, néhol fekete, jól variálnak egymással. Persze elfogult vagyok de nekem ez Kanizsa legszebb 50-es robogója, ami valamennyire gyári is, mégsincs túlcsicsázva. Laikus ember mondjuk azt sem tudja milyen motor, mert nincs rajta most semmiféle márkajelzés. Szóval külsőre 5-ös, teljesítményre is. Többször találkoztam már nagyobb motorral, 100-125ös, ami alig tudott megelőzni, pl. tegnap is, de azért kicsit inkább hagytam magam, ha neki ennyire fontos a +5 km/h a szakadt motorjával, ne előzzön fél óráig haladva mellettem :) Ilyenkor mondom azt, hogy ez a megkímélt motorú járművem kb. majdnem olyan teljesítményre képes, mint egy leharcolt 100-125ös léghűtéses moci. Na igen, a városi fogyasztása már a suzuki országúti fogyasztása felé közelít, de igazából így sem panaszkodtam soha a fogyasztására, hiszen a menetteljesítménye abszolút arányban van vele. Átlag 3,5 körül kajál, de ez legalább pontos érték, mert az Aeroxnál kiszámolt 2,8-as fogyi is valóságba 3,5 körül lett volna. Ez a moci meg kicsit jobban is megy, mint az aeroxaim mentek. Nagyon érezni rajta, hogy kisebb gázzal is milyen szépen elmegy. Kényelmes is, a szolgáltatásai jók; a műszerfala mindent mutat. Halogén izzós, hátul piros ledsor a lámpa. Mivel nincs tökéletes motor, erre is lehet panaszom, de az csak egy dologra vonatkozik. Az első telók szivárgása, lassú kikopása, kotyogása. A 'jó' magyar utak teszik tönkre, de pl. egy olajos aerox telóval nem lenne ilyen gond. Aztán, ha nagyon szőrszál hasogató akarnék lenni, megemlíteném, hogy jobban tetszene, ha az osztott lámpánál mindkét izzó világítana, nem csak a jobb vagy a bal - attól függően, hogy tompítottat vagy távolságit használok. Mások is sokan mondták nekem, hogy olyan, mintha ki lenne égve egyik fele, és hát ez így lehúzóan hat. De ez tényleg csak apróság. Nem volt még ilyen mocim, amivel ennyire boldog lettem volna. Szép, kényelmes, megbízható, jól megy. Ez az érzelmi és racionális választás maximális teljesülése. Úgy érzem nincs most jobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr965864054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinyti 2012.09.09. 20:09:34

Én a BMW-vel vagyok így... :)

gaborjozsef 2012.09.09. 21:09:21

Mint én a Baba dezodorral? :D