Vásároltam egy haj - bár azt is írják szakáll - nyírót a neten. Már a vásárlástól elállni nem tudok hiszen több hét eltelt. De legalább ahol vásároltam, ott kaptam egy 5000 Ft-os vásárlási utalványt ami nagyon korrekt annak tükrében hogy 8 vagy 9 ezerért vettem a gépet, és ők nem tehetnek róla, hogy a Babyliss ilyen szar!

Egyúttal próbáltam jelezni a gyártó felé, hogy ez a gép nem jó, konstrukcióval van probléma, mert amúgy működik...és mások is ugyanezt a tapasztalatot osztották meg a webshopban a tapasztalatoknál, hogy begyűjti a hajat...

A babyliss.hu oldalt találtam, ami úgy gondoltam, hogy segíthet nekem ebben. Nem segítettek. Mivel én máshol vettem a gépet és erre hivatkozva - mondjuk ki - le sem szarnak, idézem a levélből:

"

Kedves József!

 

Sajnálattal olvassuk a fennálló problémát. Ennél a készüléknél az említett problémát nem tapasztaltuk. Attól hogy írnak hasonló problémáról az interneten attól egy termék még nem lesz selejt.

 

Sajnos a kérését nem áll módunkban teljesíteni ugyanis a jelenleg hatályos adatvédelmi rendelet tiltja hogy 3 fél információit adjuk ki.

[...] ............... "

 

Na ennyit a Babyliss-ről! Soha többet nem veszek ilyen szart. No comment...

Ahol meg vettem, ott vásárolni fogok ez után is, mert tényleg tök korrektek, hogy még egy 5000 ft-os vásárlási utalványt felajánlottak, amit azóta el is költöttem. Pedig ők nem tehetnek róla, hogy egy gyártó konstrukciós hibával piacra dob egy gépet... 

Egyúttal kár, hogy ez a gép a kukába való, mert csak fej nélkül, "nullás" módban tudok csak vele nyírni, vagy hajvágáskor többször le kell venni a fejet üríteni, és a "pöcök" amivel a hajhosszat állítom, hamar tönkre fog így menni...

Remélem erre a sorsra jut az a szolgáltató/forgalmazó is, aki így kezeli a problémámat egy konstrukciós hibával kapcsolatban, hogy harmadik félre hivatkozva, nem továbbítja a panaszom a gyártó felé! 

Sziasztok!

ui. 2022 év végén sikerült eladnom ezt a fos, gyakorlatilag kétszer használt hajnyírót féláron, és új évben vettem egy Philips HC5630/15 típusút, amivel viszont már tökéletesen elégedett vagyok, a hajat szépen kidobja, sokkal minőségibb ráadásul Li-ion akkumulátoros!  Soha többet Babyliss! Nem azért, mert szar volt ez az 1 gép, hanem azért, mert a panaszkezelésük kritikán aluli és nem fogadják el a videóval alátámasztott hibát, mert szerintük nincs ilyen probléma vele, pedig mások is írták a termék vélemény rovatánál!!!

süti beállítások módosítása