Kánikula...

2010.07.15. 21:34

Ilyenkor az ember könnyebben megkapja szerintem a vírusokat, főleg vízben, lehet én is így jártam, mert tegnap voltam vízpartokon, és fürdőben is.
4 éve volt velem hasonló mint most.
Tegnap este 9 után rosszul éreztem magam, hányinger, hányás, majd megkönnyebbülök. Azt hittem ennyi, de ez egy ördögi kör volt, mert nem ettem, nem ittam, mégis óránként rosszul voltam, és mentem hányni...Néha meg hasmenés... Így ment ez reggel 5ig. Mondhatom, alvás nem volt.
Hihetetlen érzés, mikor nagyon jónak érzem az immunrendszeremet, akkor egyik napról a másikra így le tudok nullázódni. Nagyon szarul esett, legyengültem, inni nem tudtam, ágyból felkelve meg elkap az izzadtság és a hányinger. Szóval hihetetlen... Orvosnál voltam, azt mondta vírus lehet.. kaptam infúziót, mivel enni-inni nem tudtam. Most már legalább inni tudok, de csak óvatosan. Elég szar a közérzetem..., hőemelkedés, láz is van néha.
Tényleg úgy éreztem már a halálomon vagyok :( Ez a meleg, meg nagyon rossz érzés, hogy lehetne így dolgozni, már a gondolatától, illetve a meleg érzésétől is rosszul vagyok... Én szeretem a nyarat, de ha választani kéne inkább elviselem a fagyot, mint a kánikulát...
De talán ma éjjel tudok majd valamit aludni, és holnapra javulok.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr555863988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása