A navigáció tartóm...

2013.04.05. 10:21

Az első bevetésen elvérzett a navi tartóm... És egyértelműen nem én tettem tönkre, nem volt feszegetve, vagyis csak egy alkalommal, az pedig a rendeltetésszerű felfogatáskor. Ez volt gyanús nekem, mivel elég nehéz volt lenyomni a pöcköt.  A képen látható állásban van rögzítve. Nekem azt a kis pöcköt nagyon nehéz volt így lenyomni, és az a vezérműtengely bütyökre hasonlító kis műanyag bütyök ill. a csapon lévő műanyagtól tartottam is, hogy eltörik a műveletben. Volt kis repedésszerű hang felrakáskor, de nem a képen látható bütykös műanyag, hanem az a kis tányér szerű műanyag repedt ki a tapadókorongban, amit behúz, hogy feltapadjon - de erről csak kb. fél órával később szereztem tudomást...

Ergo gyári hibás lehetett, mert igen nagy erő kellett hozzá. De mindegy, felraktam így és örültem, hogy a hang ellenére láthatóan nem repedt semmi, mert azt hittem ez a bütykös rész fog eltörni... Csak fél órával később, mikor ki akartam venni a telefont, akkor esett le az egész, csak a tapadókorong maradt az ablakon. Ekkor már egyértelműen tudtam, hogy felrögzítéskor a tapadókorongba lévő műanyag tányérral való kapcsolat repedezett meg, és ez miatt az erős feszítés miatt ment szét az egész. - Tehát abszolút nem hibáztathatom magamat, rendeltetésszerűen használtam.

Vissza is vittem a boltba, elmondtam mi az ábra, kipróbáltunk egy másikat, azt érezhetően könnyebb volt rögzíteni. Rendes volt az eladó, kicserélte, bár mondta előtte, hogy nem volt még ilyen panasz. A Metroman -nál vettem, szóval ez egy jó pont nekik. Azért, mert így letörötten sajnos már nem tudom bebizonyítani sehogy sem, hogy nagyon szoros volt gyárilag, de elfogadták az állításom, és nem néztek hülyének. Köszönöm!

Persze ilyenkor kicsit bennem van a félelem, mi van, ha ennek is ez lesz a gyenge pontja, ha már a másikkal ez történt, de reméljük nem lesz gond hiszen mint mondtam ennek nem olyan orbitálisan erős feszítés kell a rögzítéséhez, hogy eltörhessen. A másiknál valami gyártási hiba lehetett és rossz távolságok voltak, itt 1 mm rengeteget számít. Na szóval azért írtam ezt a bejegyzést, mert most kicsit megnyugodtam, hogy nem dobtam ki pénzt az ablakon, illetve 1 jó pont a boltnak. Nem volt drága, és ha olcsó húsnak híg is a leve, azért ne menjen tönkre az első alkalommal :)

Szerző: gaborjozsef

2 komment

Címkék: swift

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr535864087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bobi64 2013.04.19. 12:04:30

made in china?

gaborjozsef 2013.04.19. 20:04:36

igen, ott csinálták, de ma már mit nem? kevés cuccon látni mást. Ezért meglepő a gyári olajszűrőn az Austriát látni. Mikor a Toyota - Denso is kínába csináltatja :D
süti beállítások módosítása