Krumpliprósza !

2013.05.06. 21:05

A csigapörkölt készítése igazi kihívás volt, meggondolnám alaposan, nekiálljak-e ismét. Pepecselős munka. Ezután a dödölle gyerekjáték volt, de van még egy kedvencem, amit már rég el szerettem volna készíteni. Ez pedig a prósza, tócsni, vagy másnéven lapcsánka. Egy alap verziót készítettem, nem módosítottam semmit a recepten, majd később fogok kísérletezni. Mit is mondhatnék? Egyszerűen elkészíthető, olcsó kaja, elsőre jól is sikerült, finom! Eddigi legkönnyebb recept. Így hát ma este én vacsoráztattam a családot. :) Ha van ötlet jöhet, legközelebb mit csináljak - jöhet, persze sütő nélkül, annyira nem szeretnék belemélyedni a dolgokba, így is elég háziasnak érzem magam férfi létemre. :)

Szerző: gaborjozsef

3 komment

Címkék: gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr415864094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bobi64 2013.05.07. 15:05:23

Ez aztán baró kaja. A nejem amikor nekiáll sütni, akkor ki kell engedni a nadrágszíjat. :) Hozzátenném, felénk Pápán és környékén cicegének is hívják. Sütik tepsiben, és kis lepénykék formájában. Süssél lángost, az még ilyen brutál eledel!

bobi64 2013.05.07. 15:05:25

Megnéztem a csigapörköltet. Le a kalappal az előtt aki ilyennek neki áll. Én pacalt sem főztem még, pedig főzni/enni nagyon szeretek. Békacomb? :)

motorfan600ccm 2013.05.07. 22:05:44

en ilyeneket nem is lattam meg, messze van az a kelet ugy latszik ....
süti beállítások módosítása