Továbbra is elég eseménytelenül telnek a járművekkel napjaim. Szerencsére, hiszen én az egyszerűséget és a nyugalmat szerető ember vagyok, ha nem muszáj, nem szeretek szerelni és idegeskedni. Ezért is írok ritkán, mert nincs miről.

Röviden azért tájékoztatást adok.

Életem 4. Kymcoját a jó időben tavasszal meghirdettem, és eladtam, egész könnyen gazdára talált, úgyhogy azzal jól jártam, de a gazdi is egy normális, felkészített motort kapott, nem zsákbamacskát.

lengcsill_porvedocsere3.jpg

Toyotára meg vettem új gumikat, amikkel már tavaly nagyon szemeztem, Kumho Ecowinget, és 185/65-ös méretben, szóval kicsit keskenyebbet mint a gyári, de váltóméret. Ennek két oka volt: alacsonyabb fogyasztást remélek tőle és ez a méret jóval olcsóbb, mint a /60-asok. A gumik jó áron voltak, a tesztek szerint is egy kiváló gumi. Azért ezt választottam mert jó a tapadás, jó a fogyasztás, és alacsony kopás jellemzi. 

lengcsill_porvedocsere4.jpg

A corollával 10 éves korára eljutottunk oda, hogy az idő vasfoga azért bele-belekezd. Írtam korábban a rozsdát, továbbá idén a szezonális kerékcsere alkalmával lettem figyelmes, hogy az első lengéscsillapítók porvédői csereérettek. Így hát vettem KYB porvédőket és kicseréltem egy sör mellett. Sajnos a toronycsapágy alatt lévő szivacsgyűrű - porvédő tömítés - is már darabokban volt, de azt nem volt módom kicserélni, és utánanéztem, gyáriba kapható csak 1800 ft körüli áron, ami elég drága, utángyártottban meg csak toronycsapággyal van. Úgyhogy hagytam... 

lengcsill_porvedocsere8.jpg

Úgy gondolom hogyha csak ennyi problémája volt egy 11. évében, lassan 180ezer km-t súroló autónak, akkor az egy jó gépkocsi, persze ehhez kellett az odafigyelő gazda is. 

süti beállítások módosítása