SNK-896

2023.03.07. 08:53

Tudom, hogy csináltam magamnak egy dühöngő közlekedési posztot már, és írhatnám oda, de ez oly mélységesen felbosszantott, hogy külön bejegyzést érdemel!

Nevezett fenti rendszámú platós citroen jumper fasztarisznya sofőrje 2023.03.06-án, 16 óra után pár perccel az M7 autópálya kihajtóról a 74-es főútra kanyarodva nem biztosított nekem elsőbbséget. Nem mentem gyorsan, max 90 km/h-val haladtam rendszámos, kétkerekű motorkerékpárommal (robogómmal). Ilyen helyeken, ahol elsőbbségem van is mindig figyelek, és lehet banálisnak tűnik, de tényleg úgy vezetek, hogyha valaki nem adja meg, lehetőség szerint ki tudjam védeni, hiszen motorkerékpárral védtelenebb vagyok és sokkal kevésbé észrevehető, mint például autóval vagy busszal. Itt ez meg is történt, gondoltam rá, hogy az A oszlopa kitakart engem motorral, és ahhoz meg nem nézett rendesen körül illetve mindkét irányból jöttek a járművek és a "lyukba" gyorsan be akart szúrni, engemet nem látva.

Dudálni természetesen nem volt időm/lehetőségem, örültem, hogy fékezéssel és félrehúzódással el tudtam kerülni az ütközést.

Nagyon veszélyes ez a holttér dolog, aki rutintalan, vagy figyelmetlen, az könnyen elköveti ezt a hibát, mint a kisteherautó vezetője! Volt már, hogy körforgalomba is úgy érkeztem, hogy láttam, hogy egy kamionos nem láthat az A oszlop/tükrének takarásából, ezért óvatosan mentem, végül észrevett és egy nagyot fékezett, intve egyet, hogy elnézést. Ezzel semmi baj, teljesen korrekt.

snk896.jpg

DE! Ez az SNK-896 rendszámú sügér kivágódott elém, miután kivédtem a helyzetet már dudáltam, jelezve, hogy jöttem ám, de semmi bocsánatkérés, vészvillogó, valami?! Hát körforgalom után megelőztem, majd a másik körforgalom előtt megálltam balról, ránézve, hogy jön hátulról és beszéljünk, megkérdezném, hogy szellem vagyok-e, miért nem lát, illetve lehetőséget adni neki a bocsánatkérésre! DE ez a bunkó fasztarisznya baromállat, hogy szakadt volna az anyjába megállás nélkül továbbment itt is, ráadásul úgy, hogy a körforgalomba bukfencezett egyet a platón lévő aggregátor is! 

Nem érdekelnek a "személyiségi jogok" és hogy felnyomhatnak egy rendszám miatt!  Tudja mindenki, hogy mikor ki vezette ezt a járművet, utána tudnak nézni! Ahogy az is látszódik majd később, ha tulajdonos váltás lesz! De nekem ez a rendszám örökre beivódott a memóriámba, és a faszfej képét sem feledem, szóval, ha véletlenül látom az autót és annak környékén, még, tuti, hogy beszélek vele meg egyebek! 

Nap mint nap történnek veszélyes szituációk és védünk ki baleseteket, ami még feldolgozható, de az, hogy valaki életveszélyes manővert hajt végre és mintha semmi nem történt volna, továbbhajt, bocsánatot sem kér, nem kérdezi meg jól vagy-e, egy ilyen szitu után, úgy gondolom súlyos szellemi probléma és nem alkalmas a közlekedésben való részvételre! 

Ha valamilyen formában bocsánatot kért volna, nem született volna meg ez a bejegyzés és nem baszta volna így belém az ideget! De nagyon mérges vagyok mert tele vannak az utak ilyen férgekkel, mint például ezen a videón is, amelyik hibázott, nemhogy elismerte volna a vétkességét, hanem inkább a károsultra kente volna rá!!! ez is nagyon felbaszta az agyam, szerencse, hogy egy mögöttes autónak volt kamerája! https://www.youtube.com/watch?v=UcqST9A2GKQ

Motoron eddig nem volt menetrögzítő kamerám de ezek után minden erőmmel azon leszek, hogy valahogy megoldjam, mert sajnos a telepítése motorra, rögzítése elég körülményes!

A jumper-es köcsög meg valószínű nem egy éles kés a fiókban, hiszen leinformálva már vásárlás után fél éven belül volt egy saját hibás balesete az autóval, aztán ki tudja még, hogy mi minden tahóság történt, amiről a hatóságok nem tudnak, mint például az én tegnap délutáni esetem vele... 

Lehet most mosolyogni de ha nem vagyok képben, lehet, most nem írok. És nem kezdők félelme az enyém mivel busszal is már félmillió km-hez közeledve, plusz autóval motorral 1999-óta közlekedve többszázezer kmt megtéve meg tudom ítélni, mi balesetveszélyes, mi nem. De itt mégsem a veszély bosszantott fel, holott az életemről volt szó, hanem az, hogy egy egyszerű bocsánatkérésre lett volna lehetősége az illetőnek, de nem tette! Gyakorlatilag 100 % - ban levegőnek nézett! Az ilyennek sitten lenne a helye, nem az utakon!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr918065882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása