BALATONÁTÚSZÁS ÚJRA 2009

2009.07.27. 10:11

Idén nyáron is még csak 1x fürödtem a Balcsiba. Mivel most hétvégén lett volna és vállaltam munkát, ezért nem tudtam volna menni. Örömmel hallottam, hogy átrakják 1 héttel később, így eldöntöttem; megyek. Ez a hét végre a pihenésről meg a készülésről fog szólni. Tavaly szerettem volna már 2 óra alatt megúszni, de nem sikerült, nagyon hullámzott, viszont az előző évi eredményemhez úgy is sikerült fél órát javítanom.


Most minden nap kéne úsznom legalább 2-3 km-eket... nem tudom még meg tudom-e oldani, uszodába többet nem járok..

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr55863964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása