Kátyú

2010.01.09. 17:24

Tegnap este a töksötétbe frankón belefutottam ebbe kb. 40-el. Ilyenkor két dolog miatt vagyok ideges, miért velem történik ez, hogy nem vetem észre, másrészt meg ebben a kurvaországban nincsenek normális utak, útjavítás nincs, csak kátyúzás. A sózás és a szakszerűtlen javítás csak tovább ront az út helyzetén. Remélhetőleg az autónak baja nem lett - külső nyomok nincsenek, a vezetésben sem érezni változást.
A kép kedvéért -nameg hogy megnézzem pontosan milyen is - visszamentem, beleálltam, hogy a mélysége is látszódjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr785863974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinyti 2010.01.13. 11:01:09

Ez mindig így van. Esik két szem hó, lesóznak mindent, aztán januárra már aknamezőn járunk. Szóval az ember már számít arra, hogy ahol tavaly ilyenkor kátyú volt, ott most is lesz, ráadásul majd kétszer akkora. Nyilván való, hogy ez a taknyolás nem vezet semmi jóra.
A StopShop mellett a tök új úton (max két éves), ami kivisz az elkerülőre (Opel felé), már az ősszel, még a havazás előtt négyzetméteres foltokban fel volt töredezve a kopóréteg...
De akkor hova megy a kurva sok adó, amit befizetünk év elején, a pályamatricákkal, és minden egyes tankolás alkalmával???
Magyarisztán, én így "szeretlek"...

gaborjozsef 2010.01.13. 17:01:28

Ez már nekem is megfordult a fejemben meg szerintem sok embernek aki adót fizet. Hova a picsába nyomják. Mert kurvasokat fizetünk. Na ötletem van is, hol szivárognak el a pénzek, csak nem tudok mit tenni. Szar a rendszer, hogy ez így mehet.
süti beállítások módosítása