Fék
2010.03.24. 09:12
A bejegyzés trackback címe:
https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr135863979
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pinyti 2010.03.24. 10:03:20
Szeva Gabika! Először is Isten éltessen névnapod alkalmából.
Emlékszel mit szoptam én is, a Sanyi fékeivel, igaz azon csak elöl voltak tárcsák. Fel lettek szabályozva, és még rosszabbak voltak, mint előtte. Persze hátsó tengelyen más, nálam akkor az új tárcsa oldotta meg a problémát, még te cserélted őket. Nem tudom milyen tárcsa van hátul a Toyotán, de belső hűtésűeknél kimondottan ellenjavallt a szabályozás. A hang mondjuk tuti nem ettől volt, hanem addig adta, amíg tökéletesen össze nem kopott a betétekkel.
Tárcsa és betét cserénél a Borán kellett jó két három nap, mire úgy összekoptak, hogy újra a régi lett a fékhatás, és ne legyen hang, úgy hogy ez nem a te hibád.
Hátsó tengelyre elmegy, de én oda sem szabályoztattam volna...
Emlékszel mit szoptam én is, a Sanyi fékeivel, igaz azon csak elöl voltak tárcsák. Fel lettek szabályozva, és még rosszabbak voltak, mint előtte. Persze hátsó tengelyen más, nálam akkor az új tárcsa oldotta meg a problémát, még te cserélted őket. Nem tudom milyen tárcsa van hátul a Toyotán, de belső hűtésűeknél kimondottan ellenjavallt a szabályozás. A hang mondjuk tuti nem ettől volt, hanem addig adta, amíg tökéletesen össze nem kopott a betétekkel.
Tárcsa és betét cserénél a Borán kellett jó két három nap, mire úgy összekoptak, hogy újra a régi lett a fékhatás, és ne legyen hang, úgy hogy ez nem a te hibád.
Hátsó tengelyre elmegy, de én oda sem szabályoztattam volna...
gaborjozsef 2010.03.24. 14:03:32
Köszönöm szépen!
Persze, hogy emlékszem. Te jutottál először eszembe :)
A képeken láthatod, hogy milyen tárcsa van hátul. Ennek biztos nem gáz, igaz már az előírt érték alá ment kicsivel, de még ezt a fékbetét szettet elviseli, hiszen a hátsó féket elég gyengén használja az autó, azért is kopott be ilyen lassan. Erős fékezés után sem volt forró a tárcsa, úgyhogy nem lesz gond.
Inkább ezt a megoldást választottam három okból is.
1, sokkal olcsóbban jövök ki
2, ami még használható, nem szeretem kidobni, és ezt kár lett volna
3. aki csinálta ismerős legalább kapott munkát - nem mintha nem lenne amúgy neki - de jobb helyre ment a pénzem mintha újat veszek :)
Ezen felül nem érzem úgy, hogy komprumisszumos megoldás lenne a dolog, tehát semmi kétség afelől, hogy ez így jól van.
Inkább az elgondolkodtató, hogy a robogóhoz a fékbetéteket elvittem egy öreg ferodoloshoz, ezen már lehet nem kellett volna spórolnom, mert ha leszakadna ragasztásnál az ciki lehet...
Persze, hogy emlékszem. Te jutottál először eszembe :)
A képeken láthatod, hogy milyen tárcsa van hátul. Ennek biztos nem gáz, igaz már az előírt érték alá ment kicsivel, de még ezt a fékbetét szettet elviseli, hiszen a hátsó féket elég gyengén használja az autó, azért is kopott be ilyen lassan. Erős fékezés után sem volt forró a tárcsa, úgyhogy nem lesz gond.
Inkább ezt a megoldást választottam három okból is.
1, sokkal olcsóbban jövök ki
2, ami még használható, nem szeretem kidobni, és ezt kár lett volna
3. aki csinálta ismerős legalább kapott munkát - nem mintha nem lenne amúgy neki - de jobb helyre ment a pénzem mintha újat veszek :)
Ezen felül nem érzem úgy, hogy komprumisszumos megoldás lenne a dolog, tehát semmi kétség afelől, hogy ez így jól van.
Inkább az elgondolkodtató, hogy a robogóhoz a fékbetéteket elvittem egy öreg ferodoloshoz, ezen már lehet nem kellett volna spórolnom, mert ha leszakadna ragasztásnál az ciki lehet...
gaborjozsef 2010.03.24. 15:03:19
Az nem akkora gáz, hallgasd végig az első számot, tök jó igen bejön :) Ha majd végighallgattad párszor akkor le fogom szedni :D
Szerinted nem csináltam hülyeséget a motorhoz fékbetét felújítással? Megtart a ragasztás? Ahhoz az öreghez vittem el aki a kuplungot csinálta 3800ft-ért, jó drágán - 3 kis pofa kellett hozzá. Most előre lefixáltam vele 2ezerbe a fékbetétet, ezt sem találom túl olcsónak a kis fékbetétre, de a kuplunghoz mérve még mindig sokkal jobb ár...
Szerinted nem csináltam hülyeséget a motorhoz fékbetét felújítással? Megtart a ragasztás? Ahhoz az öreghez vittem el aki a kuplungot csinálta 3800ft-ért, jó drágán - 3 kis pofa kellett hozzá. Most előre lefixáltam vele 2ezerbe a fékbetétet, ezt sem találom túl olcsónak a kis fékbetétre, de a kuplunghoz mérve még mindig sokkal jobb ár...
pinyti 2010.03.24. 15:03:29
De tudod mi az, ami igazán ciki???
HOGY MÁR MEGINT ZENÉL A KURVA OLDALAD!!!!!!!!
:) :) :)
HOGY MÁR MEGINT ZENÉL A KURVA OLDALAD!!!!!!!!
:) :) :)
pinyti 2010.03.24. 21:03:06
Hát én biztos nem mókolnék ilyenekkel, de régen is így csinálták. És van annak valami különleges fílingje, hogy egy öreg szaki, öreg módszerekkel csinál valamit. Bár inkább valami veterán gép esetében...
gaborjozsef 2010.03.24. 22:03:30
Na de hogy tetszik már a szám?? :)
Én meg szívesen mókolok vele mert ahol lehet ott fogjam csak meg a pénzt :) Tényleg a kerékőröket mikor akarod átvenni? Csak mert nekem nincs rájuk ugye szükségem, nem jó az én csavarjaimra sajna.
Én meg szívesen mókolok vele mert ahol lehet ott fogjam csak meg a pénzt :) Tényleg a kerékőröket mikor akarod átvenni? Csak mert nekem nincs rájuk ugye szükségem, nem jó az én csavarjaimra sajna.