Ez a verseny nem volt olyan, amilyenre számítottam. Több okból sem. Hamarosan részletezem. Úgy kezdődött, hogy Káld - körgyorsra terveztem menni, de nem a célba...sikerült túlmentünk Hosszúperesztegig, mert nem volt kitáblázva a lehajtó. Visszafordulás, másik irányból már ki volt táblázva ami nekem kellett, így odataláltunk. Innentől kezdve meg az én tájékozatlanságom oka annak, hogy kavicsos-gödrös salakos úton mentünk autóval jó darabig, megkérdeztem egy embert, mert alig volt kocsi jó helyen vagyunk-e? igen; csak még gyalog lett volna 3km erdőben, sárban, hatalmas pocsolyákkal...
Ezért úgy döntöttem, hogy Hosszúperesztregre visszamegyek, mert arra is van verseny, és viszonylag jól megközelíthető, igaz nem megy olyan sok ideig autó, hiszen a 2-es gyors volt, ami mikorra odaértünk lefutott, majd GY5 ismét ugyanez. Így is pont elég volt, nem vágytam tovább nézni amúgy sem.
A kis túlfutás és másik gyorsra menet miatt az eredetileg tervezettnél több utat kellett megtenni kb. 40-50km-rel, ez is jobb, mint a semmi, vagy a sárban dagonyázás.
A versenyről annyit:

- számomra tanulság, hogy a kiadott itiner térkép alapján ezek után figyelek, hogy kiépített betonút legyen a közelébe, ahol ott lehet hagyni az autót.

- szerintem igen kevés néző volt, ami talán az időjárásnak is köszönhető

- úgy érzem nagyon óvatosak voltak a versenyzők. UpdateJUN21: megnéztem DuEn videóját. Lehet csak felénk voltak túl óvatosak, nekem a videó tetszett. Voltak szép jelenetek.
Ez alapján összegzés:
Kibaszott jó verseny volt, csak nem találtuk a helyünket. Legközelebb jobban kell választani pályát, jobban szeretem a gyors kanyarokat. Ahol DuEn videók készültek, na ott jó lett volna.
Sebaj, majd legközelebb... Ha összejön, megyünk veszprémbe is júliusban! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr585863987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása