Ma délután elvoltam futni a Margitszigetre. Megszokott dolog, ha van időm; megyek. A budai oldalon délután már süt a nap, így ott, mivel padok is vannak le szoktam ülni pihenni, és napozni. Tőlem balra feltűnt egy napszemüveges öreg, szedte a csipkebogyót de elég gyanúsan, mivel úgy láttam sokszor mintha nem is a szedésre figyelne, hanem közbe a szemüvege alatt felém sasol. Megfordult a fejemben, hogy buzi, de nem gondoltam komolyan, főleg nem ilyen korban. Aztán átkerült a jobb oldalamon lévő bokorhoz, akkor mivel nem szembe sütött velem a nap jobban láttam, hogy sasol felém, nekem ez persze nem tetszett, ezért szemmel tartottam én is őt, nehogy valami történjen. Erre lehet azt gondolta, hogy nekem tetszik? Egyszer csak mikor így oda néztem valamit mondott, de le se szartam (zenét hallgattam). Aztán odajött, leült mellém a padra, szólt hozzám valamit: megkérdezte kit várok, azt válaszoltam rá hogy futottam, és így szoktam ilyenkor pihenni meg napozni. Aztán mondta, hogy "az egészséges". Szóval szinte nem beszéltünk semmit, hanem rögtön ennyi után "letámadott" elkezdett a lábam felé nyúlni, és simogatni akart.
Hát mondanom sem kell, kurvára megijedtem magamban, persze kezeltem a helyzetet, rögtön eltoltam a kezét, és mondtam neki hogy gondolja ezt, nem vagyok buzi, erre kérdezi a lányokat szereted? hát mondom ja. És bár nagyon megijedtem, próbáltam nem kimutatni, úgyhogy mondtam neki hogy "takarodjon el innen most rögtön", nem vagyok rá vevő. Bár ez egy buzi volt mégsem melegem lett, hanem a hideg kirázott abban a pillanatban, libabőrös is lettem kissé. Aztán akkor azt mondta azért ugye megengedem hogy bogyót szedjen? Mondom ja, szedje csak húzzon el innen. Utánna még egy negyed órát szedegetett körülöttem (már ekkor gondoltam, hogy ebből blog post lesz), mialatt én lefényképeztem (nehéz volt, hogy ne vegyen észre mert szinte mindig nézett felém, a képen akkor arra figyelt, mert egy autó hatalmasat fékezett). Ezalatt gondolkoztam hogy megkérdezzem-e hogy a csipkebogyót csak álcából szedi (amúgy elég sok volt nála), vagy tényleg kell? Illetve hogyan lett buzi. De aztán mégis arra az álláspontra jutottam, hogy nem beszélek vele, ki tudja milyen szándékú. Szóval ilyen is történt velem, durvaaa. Egyébként farmernadrág, fekete bőrkabát volt rajta, sötét napszemüveg, egy kamera vagy fényképezőgép táska, és szatyor, amibe a bogyókat szedte. Ennyi mára. Ezt is megéltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr585863992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása