Agility50 unrestricted CDI !

2010.12.12. 11:19

Nem bírtam ki mégsem, hogy ne csináljam meg, így ma végre korlátozásmentessé tettem az agilitym gyújtáselektronikáját. Ez annyiból áll, hogy a CDI egységen megfelelő helyen és méretben egy kis bemetszést kell végezni amivel a fordulatszám korlátozásért felelős vezetéket szétvágjuk.Ezt megtettem, kipróbáltam, működik. Most sziloplaszttal kinyomtam a vágás helyét, hogy szép maradjon - nem mintha számítana mi van a fedél alatt :) Bár sok erő nincs egy ilyen 50-es négyütemű motorban 50 felett alig pörög fel, sokat nem kell tőle várni. De fojtatlan CDI-vel 65ől 70-re nőtt a végsebesség, ami lejtőn és hátszéllel még nőhet. (update dec15: ma 75km/h sikerült elérni lejtőn, de sík úton már nem bírja tartani önerőből) Most már minden fojtás ki van belőle véve, a porlasztó főfúvókáján még variálhatok, de ezt nem biztos hogy megteszem, mert teljesítménybe nem jelenthet sokat, esetleg a teljes bemelegedésig tartó hitvány gázreakciót javíthatja.

Egyébként gyári végsebessége 54km/h, varió fojtatlanná tételével 65km/h-ra feltornáztam ezt, most a CDI meg kb 5km/h-t enged még erre, többre sajna nincs ereje a motornak, ahhoz hátszél vagy lejtő kell :) Az adatok a gyári sebességmérője szerint mért adatok, a valóságban lehet valamivel kevesebb..

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr125864003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása