Ugyan nem mai a videó, csak két-három éves, de azt hiszem aktuális... Minap találtam rá, ajánlom mindenkinek végignézni, én is ezt tettem - a kényelmesség és az energiafelhasználás minimalizálása érdekében, és mert volt rá lehetőségem - telefonon.
Az első pár másodperc, perc kicsit nehézkesen indul, és lehet, hogy a legtöbb ember ez alapján meg sem nézné. Én viszont buzdítok mindenkit rá, sőt, ha van ideje és kedve további videókat nézni.
Szörnyű dolgok, de a lehetőséget is felvázolja, mit lehetne tenni - és ez korrekt.

Két dolog futott át rajtam:

- amit éreztem eddig is, nagy baj van, jelenleg, még túl jól is élünk, örülhetünk, hogy van mit ennünk most. Persze erre több jómódú ember csak legyint, hogy hülyeség...ez a jellemző hozzáállás mindenütt, csak ahol eljött már az ideje, ott gondolkodnak másképp, viszont akkor már késő...

- már jó ideje kb. 10 éve kifejezetten gazdaságos életmódot folytatok, annak ellenére, hogy nem a kényszer vitt rá, egyszerűen kötelességemnek érzem, hogy amivel lehet, azzal takarékoskodjak: víz, fűtés, villany stb.. bár nem volt rám jellemző a pocsékoló vezetéstechnika sosem, de újabban az üzemanyagfelhasználásnál eredményesen alkalmazom a hypermiling technikákat. (vezetéstechnika, olaj, guminyomás-bár ezt a magyar utak nem teszik lehetővé... stb) Nálam pl. az is alapelv, hogy ételt soha nem dobok ki. Mindig úgy, és annyit vásárolok, amit elfogyasztok. Nagyon rosszul esik, ha látom, hogy valaki kaját dob a szemétbe.

Szeretnék mindenkit erre buzdítani, és hogy hozzám hasonlóan tudatosan élje életét!
Saját jólététől függetlenül tegye ezt, hiszen mindannyiunk érdekéről van szó.
Így helyes, így jó, arról nem is beszélve, hogyha tényleg beköszönt számunkra ill. többség számára is ínséges idő akkor könnyebben átvészeli az, aki már be van rendezkedve a takarékosságra, a habzsolók meg lehet nem sokáig lennének meg. Reméljük nem kerül sor semmi ilyenre, bár a történelmet visszanézve, valami mindig történt...