Ilyen volt.

2012.04.01. 20:54


A porlasztó. De már szép tiszta :)
Jelentem készen állunk. Jó, az olajpumpa meghajtó szíjat beszerzem, és akkor teljesen nyugodt lehetek.

Időközben megfogalmazódott valami bennem, ami elég egyértelmű, de leírva jó látni:

Akkor tudom egyértelműen, hogy jó üzletet csináltam, ha vásárlás után érzem magamban azt, hogy amit vettem, akár drágábban is el tudnám adni annál, mint amennyit én fizettem érte. Nos, hát a Piaggioval most abszolút így vagyok, szerintem 30ezer haszonnal simán el tudnám adni. De hát nem akarom, mert nem éri meg a keresgélést másik után, s magamnak vettem, nem kereskedelmi céllal :)
1 baja volt, a csomagtartó zár, de azt minimális összegből megoldottam, inkább a fáradozásom az, ami megfizethetetlen :)

A Suzukival is így vagyok, függetlenül attól, hogy apróságok voltak/vannak vele - de a használt autó eleve ilyen, valószínűleg másoknál is lenne 1-2 apróság, amivel együtt kell élni.
Bele kell kalkulálni, hogy első autóm, és amúgy is, használat során derülhet ki minden 100%-osan, én meg ráadásul eléggé kritikus is vagyok, s van az a rossz tulajdonságom, hogy a problémáknál leragadok, meg a bolhából elefántot, ezeken próbálok változtatni a jövőben, és pozitívan hozzáállni mindenhez. :)

Például mikor a francia autó márkakereskedésbe dolgoztam, ott a használt autó kínála számomra annyira undorító - és némelyik - törött előéletű - átverés volt, ki tudja még milyen egyéb rejtett hibákkal, hogy ha arra gondolok, az én suzukim egy egygazdás, sérülésmentes, tökéletesen üzemelő, nagyon jól eladható autó lett volna ott annyiért, amennyiért én vettem. És ezzel most is így vagyok. Szóval ezen is érzem, hogy eladható, apróbb hibái ellenére is, csak hát nekem már nem kis pénz van benne (karbantartásokat is .xls-ben vezetem, minden apróságot tudok, mi-mennyi). Úgyhogy minimum 2 évig biztos nem is tervezem az eladását, nagyon szeretem.


A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr265864037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása