KUP-529

2012.06.09. 08:04

Ez az A8as Audi gazdája legközelebb nézze meg hol parkol ne pofátlaknodjon már mert négy karikás autója van. Még múlt héten miatta nem tudtam hazamenni munkából, vártam kicsit, mert beállt elém tilosba, én meg csak árkon-bokron át és centizgetve tudtam kimenni szabálytalanul mindenen át, mert meguntam, hogy nem jött. (előttem ő állt, mögöttem egy hatalmas virágtartó, bal oldalról mellettem meg egy autó, mindegyik közel)De sokan ki sem tudták volna hozni ilyen helyzetből az autót. Legyen ez egy szégyenfal neki, hátha magára talál. Az eset 2012 május utolsó hetében történt Nagykanizsán. Legközelebb már nem leszek ilyen finom, ha el tudok menni, hagyni fogok valamit magam után, aminek nem fog örülni. A bunkó barom hogy lenézi a "mi autónk"-at. Mert 200m-rel arrébb meg tudott volna állni... Tipikus seggarc, aki felnyomja bennem a pumpát.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr515864042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása