Thai noodles - green curry

2012.07.27. 20:42

Ezt kb. 1 hete vettem a Lidl-ben, 500 ft körül, akcióba. Nem a 10-20 ft-os akcióba, mert vicces, de olyan is szokott lenni a Lidl-ben. Ez valami 200-300 ft-al volt olcsóbb elvileg, mint korábban. Nem is meglepő ezután: iszonyat szar volt, a képen jobban néz ki, amúgy meg egy undorító vacak! És ezért 500 ft-ot, egyszerű tészta, valami szaros trutymóval, szánalom a köbön! :) Én el nem tudom képzelni, hogy van valaki, akinek ez ízlik! Felét duzzogva lenyomtam, a többit kidobtam! Azért mertem egyébként megvenni, mert már másfajta ilyen Vitasia-s cuccot csináltam és nem azt mondom, hogy hú de jó volt, de kicsit más ízvilág, fő a változatosság, így ízlett... De ez valami hihetetlen szar! Aki próbálta már, vagy van véleménye, neki se ízlett, esetleg ajánlata, mit érdemes kipróbálni, kommenteljen! :)

Szerző: gaborjozsef

3 komment

Címkék: hasznos

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr955864050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roseoneil32 2012.07.27. 23:07:55


hello
am cynthia i will like you to write
to my email cynthiajobe@hotmail.com
so that i will tell you more about me
with photos.
LOVE

Kisses

anonymous 2012.07.29. 18:07:38

csodaszarvas01 writes:

Hali!

Szerintem amit érdemes kipróbálni az a smack nevezetű zacskós tészta, az ára a béka segge alatt van. Ízre pedig mit ne mondjak, vetekszik a nagy márkákkal. Én külön szoktam reszelni rá sajtot, meg teszek rá tejfölt, vagy ketchup-ot és már kész is az ebéd vagy a vacsora. Próbáld ki!;)

Üdv.

gaborjozsef 2012.07.29. 20:07:56

Szia! Ismerem :) Általános iskolás koromban, már kb. 14 éve ettem olyat, akkori egyik osztálytársam ismertette meg velem :)
süti beállítások módosítása