Hétvégén Intersparoztam, és ott leltem 1 üveg Soproni Fekete Démon Meggy ízesítésű sörre. Kiírva se volt sehol, hogy van ilyen, de ott volt a sima Fekete Démonok között ez az 1 db. Meg is vettem azonnal, bár az árát nem tudtam...de egyébként kb. azonos árban volt a sima barna sörével.

Korábban már leírtam, hogy én inkább a barna söröket preferálom, és nem is értem, miért a világos sörök annyira menők. Nos, ezek a sörök még ízesítetten is minimum 4 % alkohol tartalmúak, tehát nem érzi úgy magát az ember, hogy csak egyszerű üdítőt iszik. Fontos tudni hogy ez a sör nem sziruppal, hanem valódi gyümölcsitallal készült, semmi mesterséges abrakadabra.

Beírva a keresőbe is kiderült számomra, hogy egy újításról van szó a Soproninál, tehát ilyen Démon gyümölcsös sörök eddig nem voltak. Remélhetőleg máskor találok majd a polcon többet is, bár "limitált"-nak hirdetik.
Nem éppen olcsó, de nem is az a drága sör. Én úgy gondolom ha már egyszer sört iszok, meg kell adni a módját, így ezt, és tulajdonságait nézve megéri az árát, mert egy természetes, megfelelő mennyiségben fogyasztva egészséges ital, nincsenek benne mesterséges cuccok. Gratula :) Ez a poszt is azért íródott, mert próbálom rávenni az embereket az a minőségi választásra, gondolom ha beválik a Soproninak, és lesz piaca, akkor többet is gyártanak majd. Úgyhogy ne a szemetet igyátok, gyerünk a boltba, és minőségi sört, Soproni Fekete Démont piáltok :P

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr55864060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása