23 év folyamatos működés után a pincébe lévő Gorenje AE1343A típusú fagyasztónk végleg megpihent. A szerelő szerint a motor ment tönkre. Én nem voltam itthon, mikor ezt mondta. Ha itthon vagyok biztos rákérdezek, mert jobban érdekelt volna, hogy konkrétan mi fárad vagy kopik el benne. Nem ismerem a hűtőket, mindenesetre sajnálom, mert azt mondta nem javítható. Ami van a hátulján kompresszor, vagy nem tudom mi az, ha lenne csere alkatrész lehet ki tudtam volna cserélni én is. Na de a lényeg, hogy új fagyasztónk lesz. Erre ez a címke volt ráragasztva, a SOKO HEKOM nem tudom mit jelent, de Mostarban gyártották (Mostar, Bosznia-Hercegovina) Made in Yugoslavia, 1989-ben! Tecumseh Products CO. USA. tehát licensz alapján gyártották. Nagyon jó kis gép volt, elégedettek vagyunk vele, ezért is érdemelt meg egy posztot. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja egy ma vásárolt hasonló kaliberű fagyasztó-hűtő. Mert van egy olyan érzésem, hogy fele ennyi időt se, de majd a jövő választ ad rá. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr445864079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása