Minden okkal történik??

2013.08.05. 10:57

Tegnap figyelmetlen voltam... Tárcsafékzárat elfelejtettem levenni, ráadásul hátrafele indultam el a motorral, így a sárvédőbe csapott bele..(máskor is voltam sajnos figyelmetlen, akkor előrefele bumm a féknyeregbe, de az erősebb anyag..) Azt hittem teljesen eltörött de csak egy darab tört le a sárvédőmből, valamint az azt tartó konzol elhajlott kissé.

Sajnáltam, hogy lehetek ilyen figyelmetlen, de sokat nem bosszankodtam rajta. Szemléletváltás... Ennek így kellett történnie, máskor jobban figyelek, meg egy lehetőség számomra hogy megoldást találjak a javításra...

Kicsit kellemetlen, mert ami letörött darab nem csak simán odailleszthető, hanem kicsit hajlítva kell befeszíteni a helyére ami magától nem marad ott, csak ha a ragasztó megfogja... Tehát a hegesztéssel javítás úgy érzem itt felejtős.

És itt jön képbe a szakközépiskolai egyik munkám, a párhuzamszorító alkalmazása. Sikerült a sárvédőn egy olyan fogást találni, hogy mindent a helyére lehetett illeszteni, sehol nem "maradt el". Ez ugye, mivel hajolva/feszítve kellett a helyére ragasztani a darabot, nem volt egyszerű, de sikerült..

Hát ennyi a kis történet, sajnálom, hogy így járt, de nem lehet minden makulátlan. :( És végre hasznát vettem a párhuzamszorítónak, mintha csak erre lett volna méretezve.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr355864106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymous 2013.08.08. 13:08:49

alvaro writes:

Na ezért nem használok tárcsazárat. Egyszerűen tudom, hogy rajta felejteném. Nincs mód az elkerülésére, éjszakás műszakban akkor is elfelejteném, ha neonnal izzik, és azt ismételgeti, hogy "szedjél le, szedjél le" :D
süti beállítások módosítása