Nagy az Isten állatkertje...!

2013.09.03. 21:16

Elmentem estefelé a Lidl-be vásárolni. Csak 5 percre ugrottam be, a biciklis parkoló környékére raktam le járgányt, ahogy szoktam. Azért így, mert valamennyire így "körül van zárva". Sajnos mindig beugrik egy ismerősöm, akinek felpakolták a robogóját és ellopták fényes nappal a középiskola elől - igaz délután. Itt Nagykanizsán...! Na visszatérve a Lidl-hez, különösebben nem figyeltem hogy állok meg, mert alig volt bicikli és hamar mentem is tovább. 

Aztán mire kijövök mi fogadott? Látható lent a képeken. Egyik parasztnak pont a robogóm melletti hely kellett, sok másik hely nem lett volna jó, neki pont a robogómtól pár centire kellett leállítania a kerékpárját, talán párszor még neki is ment a fogyatékos. Szerencsére nem látszik rajta semmi, de én valahogy vonzom a hasonló helyzeteket...





Egyébként ha valakit érdekel eladnám a robogóm, ha lenne rá vevő. :) Azt hiszem, írtam már róla eleget, aki megvenné, nem lenne vele gondja, ebben biztos vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr775864113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása