A közút nem versenypálya!!!

2014.04.15. 17:23

A szívem szakad meg, mikor látom a képeket. Bár nem vagyok egy kifejezett autóbuzi, de majdnemhogy többre értékelem ezt a szép mercit, mint egy emberéletet.

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/04/15/frontalis_utkozes_miatt_all_a_ferihegyi_gyorsforgalmi/

Azért, mert faszfejeknek menni kell, mert nem bírnak magukkal... emberéleteket kell tönkretenni, meg elpusztítani egy felbecsülhetetlen múzeumi értéket! Sajnos egyre több helyen találkozhatunk türelmetlen, ki ha nem én stílusú sofőrökkel, akik versenypályának nézik a közutat.

Elmondhatatlanul fájó ez nekem - meg szerintem minden értelmes embernek - hogy tényleg szaporodnak a sofőrök, és sok köztük aki túlbecsüli saját képességét, valamint "majd én megmutatom" stílusban vezet. Ne az autónkkal legyünk erősek, hanem azzal, amit emberi erővel képesek vagyunk teljesíteni. Ahhoz tudás nem kell, hogy nyomjuk a gázpedált. Persze gyorshajtáskor sokat számíthatanak a képességek is, de senkinek nincs joga ahhoz, hogy emberéleteket veszélyeztetve közlekedjen! Igen, biztos én sem vagyok normális, de az ilyen embereket én halálbüntetéssel sújtanám! Ahhoz, hogy ilyen kárt okozzon, elég nagy sebességgel kellett mennie. Álló autóba csapódott.. Tanulság? Senki nincs biztonságban! Pedig én bátorkodtam azt hinni, hogy a nyugodt vezetési stílusommal nagy baj nem történhet... De igen... Ha jön egy ilyen vadbarom, és nem tudok előle kitérni, engem is elkaszálhat! Rohadjanak meg a bunkó, türelmetlen, közúton versenyző autóvezetők! Nem szép dolog szidkozódni, de ez most nagyon felbosszantott!

Aki versenyezni akar, annak is lehetne rá módja olyan keretek között csinálni ezt, hogy csak magát veszélyeztesse, ill. azokat, akik ezt bevállalták!

Ez a szerencsétlenül járt OT mercis élete munkája ment most tönkre, és mi is szegényebbek lettünk egy történelmi csodával. Ahelyett, hogy a férgese pusztulna el, az értékek vesznek el. Ez az igazán szomorú dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr866040775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása