Dolphin Browser Mini

2014.12.23. 21:48

Ez a kedvenc böngészőm Androidon. (meg az Opera Mini) Eddig az összes telefonomon végigkisért, kezdve a SonyEricson Xperia X8-al. Egyszerű, relatíve gyors böngésző, persze nem hibátlan, de nagyon szimpatikus. Különböző gyorsindítási lehetőségek, screenshot van benne. És ami sok böngészőnél nem tudom hogy állítható be, de ez automatikusan saját ablakban játssza le a youtube videót, ami azt is eredményezi egyúttal, hogy másik ablakban nyugodtan böngészhetek, miközben megy a videó, tehát a hang részét hallhatom, míg egy másik böngésző pl UC Browser ha nem az az oldal van "felül" akkor leállítja a videót. 

dolphin.jpgNa szóval most van egy új mobilom: Lenovo A536 elégedett vagyok vele, főleg most, hogy sikerült rá feltennem a Dolphin Minit! Igen, csak a Mini jó nekem, sajnos a "normál" böngészőt raktam fel elsőre, mert a Google Playen nem listázta ki hiába kerestem a Minire. Itt PC-ről kerestem rá a minire, és valahogy sikerült beállítanom PC-ről, hogy telepítse a mobilomra, és tényleg, amit gépről beállítottam, telón sikerült. Tehát elégedett vagyok :)

Lehet azért nem találta már meg a Google Play-en, mert ezt a böngészőt már nem fejlesztik - szerintem. De én csak maradi vagyok, és ehhez ragaszkodom. Vannak ilyen dolgaim, például a Baba Dezodor Férfiaknak, amit szintén mindig meg fogok venni, ameddig ebben a formában, ilyen illatban elérhető. 

Egyébként eleinte amennyire nem szerettem az Android operációs rendszert, ma már ott tartok, hogy más op. rendszert futtató telefont nem is lennék hajlandó venni. Bár nagyon sok információt gyűjtenek rólunk, de ennek a legnagyobb a támogatottsága, használhatósága, bővíthetősége kimagasló. Engem meggyőzött. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr887007597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása