Suli után, gondoltam elugrok oda vásárolni, mivel itt a 8. kerületben olyan ragyogó bolt nincsen, meg mondom ott több a lehetőség. Betértem a földszint alatt lévő Match áruházba. Vásároltam ezt-azt, meg fokhagymás felvágottat. Láttam, hogy van köztük egy jó vastag szelet, nem örültem neki és nem is szóltam miatta, de ha tudom hogy ilyen, mint amit itthon láttam tuti szólok!

Ez undorító! Legalább 1 centi vastag felvágott, az egyik fele iszonyatosan rücskös, nem tudom miért! ez már önmagában elég indok, hogy NE fogyasszam el, de ráadásul egyik fele ilyen ronda szöszökkel volt tele. Sajnos képen nem tudtam megörökíteni mert a telefonom nem csinál túl jó képet, makroval meg kár próbálkozni, mert nem tud. Így az a szar vastag szelet sajnos a kukában landolt, ami gáz hogy a többi mellette lévőtől is elvette az étvágyam ennek ellenére megettem, de nem szívesen...

Egy biztos: Többet a büdös életbe nem fogok ott felvágottat várásolni! Arról nem is beszélve, hogy a kiszolgálás is milyen! Alig akartak észrevenni! Köszi Match! Nem ezt vártam volna egy ilyen bolttól. No comment!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr815863954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androa 2008.10.24. 20:10:47

Ne aggódj, tuti nem volt baja a szaláminak. Az ilyen. A kóterba csak emberhúsnak hívjuk :D Szerencsére már 1 éve magam csinálom a kajám és nem kell ezeket a szarokat ennem :D:D
süti beállítások módosítása