Traffipax Nagykanizsa-Palin

2010.10.31. 18:14

A rendszámát még nem jegyeztem meg felírni sem volt kedvem, valószínű tudom de találgatni nem akarok egyébként is semmi jelentősége, senki sem látja messziről a rendszámot úgyse.
Nem gondolná az ember, hogy egy ilyen régi Swift Sedanból mérnek. A kép minősége nem túl jó mert telefonnal készítettem mikor biciklivel arra jártam :)

Délelőtt már találkoztam egyébként vele a Balatoni úton. Akkor is messziről kiszúrtam, igaz nem gondoltam volna, hogy ilyenből mérnek, de függetlenül ettől bármi gyanú van nem megyek gyorsan (meg amúgy sem jellemző rám, nem hiányzik egy véletlenül becsúszó csekk) Néha van 1-1 rész ahol kicsit megküldöm ha épp arra járok aztán ennyi nálam a gyorshajtás. Nekem fontosabb a nyugodt vezetés és az, hogy 1 csepp benzinnel minél többet elmenjek :)

Nem szép dolog ilyen autóból mérni, hátulját még le is takarták, onnan se tűnjön fel mi van benne. Egy fiatal csaj <30 kezelte a sugárveszélyt jelentő gépet a hátsó ülésről, miközben az autó motorja járt. Persze ennél aljasabb dologról is hallottam már, mikor a susnyásból mérnek 3 lábúval. Azért..!

Ez a kép az Alkotmány úton készült. Nemrég adták át a Zalaegerszeg-Nagykanizsa út (74-es út) Nagykanizsa-Palin részét elkerülő utat. A Palini városrészben az átadásig pár hely kivételével 70-el lehetett menni, most mindenhol 50 van, tehát aki megszokásból vezet, az könnyen belefut. És mivel ez egy elég biztonságos, egyenes szakasz, ahol egyébként 70-el továbbra is lehetne menni gond nélkül, ezért feltételezem itt született a legtöbb bírság a gyorshajtásért. Komolyan mondom, már furcsálltam is, hogy előbb nem láttam mérni erre őket. Az igazság az, hogy múltkor 65-el végigmentem egy hétvégi napon mikor alig volt forgalom, és ennek ellenére 3 autó is megelőzött, egy kamion beért. Szóval ennyit az 50-es korlátozásról. Most már azért komolyabban veszik talán mások is, bár jobb lenne a 70, de ennek okáról, miért van 50, és az elkerülő útról a következő bejegyzésben prédikálok.

Ennyi a szitu mára, én bicikliből láttam, hogy sokan nem vették észre, hogy ez az autó itt mér. Van, aki haláli nyugalommal előzött mellette :) Azért volt aki látta, hiszen visszafele jöttem, egy piros kis suzukis jó lassan ment el mellette majdnem megállt (pedig a mérő kocsi mögött jött), és megnézte mi van benne :) Szóval ő észrevette, vagy jeleztek neki. Páran voltak, akiknek jelezhettek, mert az átlagnál azért többen jöttek lassan, de ahhoz képest hogy mértek - mivel civil autóból történt, elég jól leplezve hátulról is - sokan mentek gyorsan. Ezért írtam, hogy a legtöbb bírság szerintem itt született, és mert ez egy olyan rész, ahol biztonságosan lehet menni 70-el, ami már ez esetben keményen gyorshajtásnak számít.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr125864000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása