Élvezem a telet!

2011.01.04. 19:07

Az első tél, amit végre valamennyire tudok élvezni. Pár napja befagyott a csónakázó-tó, és épp mikor 1-2 napja hogy jó, ráhullik a ~5centi hó. Szóval a természet kiszúr az emberrel. Előző szezonba is hasonló volt. Na mindegy, ma újra voltam és meglepődve jelentem jó volt még a jég, sima! :)

És hogy mitől élvezem ennyire a telet? A korcsolyázástól! Imádom! Jó érzés, hogy mindig tanulok valamit, és kezdek oda jutni, hogy már lassan engem is megbámulnak :) Egyébként olyan 6 éves koromban kaptam meg az első korcsolyámat. Csónakázó tavon apa mondta a jégen ahol csúszkáltak sokan 1 hosszú csíkban hogy fussak neki csússzak én is... hát jól nekifutottam csak elvágódtam hátrafele, fejem beütöttem. Akkor ott helyben árultak használt korikat, apa vett nekem egy jó állapotút, kb. mintha ezzel akart volna vígasztalni, mert elég rendesen bevágtam a fejem, de már pontosabban nem emlékszem hogy volt.
Innentől kezdve tavon néha-néha korizgattam, igazából túl sokat nem. Aztán nőtt a lábam, és sokáig nem is koriztam. Kb. 5 éve vettem egy új korcsolyát, amivel szintén néha-néha elmentem, mostanában viszont egyre többet, Zegre is menegetünk a jégcsarnokba. Valamint egyre fejlődött a tudásunk Pákóval. (Ő azért mindig előttem jár valamivel..)

Ez is volt oka, hogy "jobb" korcsolyát szerettem volna nem sima mezeit. Sikerült akciósan, 20 helyett 16-ért vennem egy jófélét :) kb. 2 hónapja. Nikebauer Supreme Pro a márkája, hoki kori. Meg lett éleztetve, és használom. Kezdetben alig tudtam vele menni, a régi korimmal jobban ment (amit azóta sikeresen el is adtam 3k-ért) de most már kb. tudok vele úgy mint a régivel. Viszont most mintha még jobb figurákat tudnék vele. Nem csak előremenetből hátrafele folytatom, hanem megpördülök és megyek tovább előre :) És a fékezési technikám is javul. Sajnos persze az ember úgy tud tanulni ebben a sportban ha vállal valamiféle kockázatot. Hálisten eddig nem sérültem le, de ma is úgy tanultam, hogy vállaltam. Ja! És ami jó ebben a koriban, hogy eleve jól néz ki, és nem nyomja a lábam, a másik hiába volt méretbe jó és kicsit nagyobb, mégis állandóan feltört. Ez csak az elején tört kicsit, de már nem! :) Szóval, ha tehetném minden nap mennék! Tetszik ez az állapot, és igazából a telet tudnám is szeretni, ha nem lenne mellette szutykos idő. Nyáron meg az a fülledt meleg, ami nem hiányzik. Normális 25-28 fokos strandidő tökéletes lenne nyáron is.
Ennyi volt részemről a mai bejegyzés. Kár hogy vizsgára kell készülnöm meg mennem, mert akkor holnap meg azután is mennék :(


Update 2012-ben: Oké tavi korcsolyázás szabadabb, de van egy árnyoldala, amit laikusok nem nagyon vesznek észre. Könnyen tönkreteszi a kori élét a tó tetejébe fagyott kavicsok és egyéb darabok, amik fagyás alatt kerültek a vízfelszínbe. Lehet, hogy nekem is lesz egy "utcai" korim, amit tavon használok, meg a normális, amit most jégcsarnokba, tökéletes pengével, csorba nélkül...

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr135864007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása