Boldogabb Új Évet!!!

2011.12.31. 13:12

Sok minden történt ebben az évben, de már csak kevésre emlékszem! Kár lenne itt összefoglalót írnom. A látogatottsági statisztikák minden eddigi rekordot megdöntöttek! :) (sajnálatos, hogy csak gagyi statisztika van, mert az addig ingyenesen használható profi hitslink-est kivették innen)
És immáron lett egy új csapat, a Régi Swift Klub, melyen ugyan már egy ideje nem fórumozok (csak olvasok!), de aktív tagokat sikerült az oldal rajongóivá varázsolni! :) Egy dolgot megtanultam!: az embereket megváltoztatni nem lehet! Vagyis csak nagyon keveset! Pl. 100-ból 2-3 is már valami! Ez sikerült :) Én mégsem próbálok a jövőben térítő szerepet képviselni a fórumokon, hiszen nincs kedvem vitába szállni senkivel. Amit képviselek az itt úgyis megtalálható! Ugyanakkor tervezem a visszatérést (a sedanos magát nagykanizsainak író pubi nem én vagyok emberek, ha kell én vállalom magam!) hiszen sokaknak hiányzik az a figura, aki a klub történelmében maradandót alkotott, s új, korszerűbb gondolkodású síkra terelte a motorolajok megválasztásának lehetőségét! Éljenek a korszerű motorolajok mindenek felett!