Mi 30?

2012.06.24. 21:28

Hát mi?! 30. Balaton átúszás 2012! Ja igen!
De felfoghatatlan számomra, hogy mikor a rendezvénynek rengeteg szponzora van, pofátlanul magas - szerintem - az 5000 ft-os nevezési díj...

Nem tudom meddig mehet fel ez az összeg, kellene-e úszni, vagy a rendezvény bojkottálásával is kifejezésre kellene-e juttatni megvetésemet az irreális pénzlenyúlásért!

Nagyon meggondolom, hogy idén is ússzak-e!

Ami szerintem elfogadható lenne az a 3000 Ft. De még 2007-ben mikor úsztam, akkor is 3500 volt...

Azt sem tudom, hogyan mennek a szervezési jogok, de abban biztos vagyok, hogy olcsóbban is mehetne az átúszás! És szerintem idén is már ezért nem fogom megúszni! Nem azért, mert nem tudom kifizetni, de ez pofátlanul magas! Egy nap munkával nem keresek ennyit, és sokan mások sem!

Így biztos nem lehet népszerűsíteni a sportot, és hazánk testébresztőjét, a Balaton-átúszást, ami nagyszerű program lehetne, ha nem ennyire mocskos módon a pénzről szólna!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr125864043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása