Nagyon elhanyagolták az emberek az utóbbi időben az msn használatát, kb. 100 partnerem van, de abból max 10 lehet, akiket bizonyos rendszerességgel látok, ergo a többi 90-et sosem látom fent.
Nem tudom ennek a facebook-buziság, vagy a skype az oka, de nem túl jó.

Figyelem, csalás!
Nagy áruházakban, tessék figyelni. Én már többször jártam pórul, de mostantól nagyon kemény leszek :D
Mivel ma is a Lidl-be úgy jártam, hogy nem azt ütötték be, ami benne volt a pékárus zacsimba, hanem 2x annyiért egy hasonlót...
Ahogy hallom többek jártak már így, lehet benne van a szándékosság is, nem tudom! Mindenesetre én figyelni szoktam mindig, mikor beüti a gépbe, de ez olyan gyorsan csinálta most, hogy azt sem láttam mit ütött be, utána meg nem nézegetem, csak max otthon.
Ennek ezentúl vége, mert mindig előre ki fogom számolni mennyit fizetek, és ha valami nem jó, akkor szólok, kész! Javaslom mindenkinek ugyanezt :D Rengeteg pénz folyik be ilyen apróságokból az áruházaknak. Akciók rossz értelmezése és hasonlók szintén.
Szóval a pékáruval, ami nem vonalkódos, hanem helybe ütik be, figyelni!
De ugyanígy nem árt, ha valamiből nagyobb mennyiséget, és több fajtát veszünk, pl. joghurtokból többet, és különféle ízesítésű. A pénztáros ilyenkor úgy tesz, mintha próbálná megfelelően "felvinni" a joghurt fajtáját és mennyiségét, és ilyenkor történhet a szándékos - de akár véletlen, bár ezt kevésbé hiszem - rossz megállapítás.
Én mostantól a telefonomba mindig összeadogatok majd, ahogy a kosárba pakolok, így velem nem fognak többet kiszúrni, mert mire pénztárhoz érek, tudom mennyit kell fizetnem!

Na ennyit mára! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr15864047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása