Alvázvédelem 2.0

2013.05.03. 20:44

Ma lemostam az autó kerékjárati íveit, meg amennyire lehetett az alját, hagytam megszáradni majd 2 év elteltével ma délután egy ismételt alvázvédelmet kapott, de csak a küszöbök, meg a hátsó kerékjáratok. Mivel hallom rendszeresen szórja neki a kavicsokat és benézve látok is ütődéseket sajna. 2 rétegben, köztük fél órát várva csináltam. Most pihen. Majd aknás garázsból is fújok még neki a küszöbök környékére, meg ott, ahol ezen a képen emelve volt. Szintén csak két rétegben, mert lusta voltam annyit pepecselni 2011-ben csináltam úgyis teljes alvázvédelmet. Első kerekeknél nem látom most értelmét, ott úgyis műanyag dobbetét van bent. Így is elég vastagon fújtam ami nem jó, mert lecsöpögött. Jobban jártam volna, ha 3 rétegben csinálom vékonyabban, mint így, de ez van, türelmetlen vagyok. Ennek ellenére úgy érzem kevés ilyen jó gazdája lehet egy autónak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr285864093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása