Nesze neked, fogyasztó!

2013.06.22. 22:29

Vásárlási buktatókkal kapcsolatban volt már egy cikkem ami óta már az esetek többségében pénztárhoz érve már tudom, mennyit kell fizetnem.

Ma is így volt, mikor Kanizsán egyik áruházban vásároltam (szándékosan takartam ki, melyikben, nem akarok senkit sem lehúzni, és másik hasonló boltokban is előfordulhat sajnos). 1200-at kellett volna fizetnem, de nem annyi lett. Szóltam is a pénztárosnak, átnéztük; mennyiségileg annyi volt beütve, és az, amit vásároltam, úgyhogy innentől nem foglalkoztam vele, csak otthon néztem rá a blokkra, mikor írtam a kiadásos noteszembe.

Hát szemet szúrt, hogy a kefir, amit vettem 129 (!!!!) Ft volt amire 59 Ft volt kiírva emlékezetem szerint. Tehát több, mint a duplája. Ez iszonyat nagy differencia. És már vagyok olyan rutinos, hogy jól megnézem, miből, milyen kiszerelést, vagy fajtát vásárolok, így valószínűnek éreztem, hogy jól emlékeztem. Rögtön vissza is mentem a boltba, hogy meggyőződjek erről. És tényleg.. Létezik ilyen, hogy 59 Ft-ért van kirakva, de pénztárnál kiderül 220%-kal drágábbvan van regisztrálva a rendszerben... Na ez az, ami sehol nem szerepel, újságban, miegymás. És amit rajtam kívül kevés ember venne észre.

Visszakaptam a különbözetet, 140 Ft-ot természetesen. Bár az, hogy visszamentem, csak az üzemanyag került ennyibe, tehát jól nem jöttem ki vele, viszont muszájnak éreztem egyrészt, hogy valóban ennyire benéztem-e, másrészt az igazság miatt, hogy láthassam, mit csinálnak.

Nem tudom véletlen, vagy szándékos, remélhetőleg előbbi, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a nem tudatos vásárló nagyon pórul járhat.

Szerintem megyek holnap is, veszek még pár kefirt, mert ez a mennyiség ennyiért kurva jó áron van, legalább kiderül, mennyire igyekeztek rendbe tenni a rendszerüket. De feltételezem siettek, mert ha ilyet illetékes ellenőrző hatóság észrevesz - amire iszonyat kicsi esély van, hogy pont ilyen terméket talál - akkor az a boltnak nagyon sokba fájna.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr105864098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborjozsef 2013.06.25. 07:06:11

Már javítva van. :)
süti beállítások módosítása