Balaton-átúszás 2013.

2013.07.21. 08:10

Idén tegnap volt, nem mentem. Életem során eddig háromszor úsztam át a Balatont. Tavaly sem voltam már, előtte meg elmaradt.. Azóta nem úszom. Csak én érzem úgy hogy nagyon drága az 5000 Ft-os nevezési díj??? Egy ilyen eseményen, ahol rengeteg a szponzor, és szerintem önkéntes is akad bőven. Valahol 2500-3000 Ft környékén érezném reálisnak, ennyiből nem lehet nyereségesen kihozni, vagy a szervezők extra profitra pályáznak?

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr865864104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása