Pont két hete készítettem erről a Fordról egy fotót, a rendszámára emlékszem. És pont ma töröltem le a képet. Azon két helyet foglalt el, most 4-et.. duplázott... Az a poén az egészben, hogy én is ott állok suzukival nem messze tőle, nekem sikerült beállnom 1 helyfoglalásra, neki nem... És igen, azért állok ferdén, mert így megspóroltam a tolatást, ugyanakkor szabályos akartam maradni, és a padkának sem akartam nekimenni. Én így csinálom, ha nagyon spórolni akar ő is, miért nem követi a példám? Vonalon belül áll a jobb hátulja is nekem. 

ford-lek.jpgÓ bocsi, ez egy elég hülye poszt volt, értelmetlen. De gondoltam írok valamit, és beindul itt is a blogolás majd. Megmentettem a myoperán írtakat, a fájlokat nem tudtam felrakni, viszont még megtalálhatóak a fájlok a myoperán, és a hivatkozások pont oda mutatnak, úgyhogy teljesen jól működnek a beimportált bejegyzések, azzal a kivétellel, hogy mindegyikél az olvasásért a "tovább" gombra kell kattintani... Elkezdem ezt kijavítani, de nem ígérem, hogy mindet be is fejezem. Ja, meg nem sorkizártak a beimportált postok, pedig annak írtam meg, mégsem azok. Viszont ezzel már nem fogok most szenvedni, hogy visszamenőleg beállítsam..

Na, majd visszatérek még, idővel, autós tapasztalataimmal! Vettem Spurit! Áprilisba műszaki! 

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr245864838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása