Életem Kymcoja!

2014.07.09. 22:50

Volt már egy bejegyzés ilyen címmel. Ez tehát a második Vitalitym, és a harmadik Kymcom. A Sportcity után megfogadtam magamban, hogy többet nem veszek fiatalabb gyártású olaszt. Megint olaszt nem akartam, inkább egy kevésbé ismert, de jó márkát, egy csiszolatlan gyémántot akartam.

Ezek a Kymcok meg nagyon racionálisan összerakott, okos kis robogók. Kis fogyasztás, hangtalan suhanás, az erő nem veti szét az eget, de szépen egyenletesen gyorsul, 65-öt még utazni lehet vele kényelmesen így fojtásmentesen, utána kezd kellemetlenné válni a hangja, 70-75 körül van kb vége. Spritmonitoron csekkolhatjátok majd a fogyasztásaimat, de úgy 3 körülire tippelem. Tiszta Honda ez a motor! :)

Már kész van, amit akartam szétszedtem, állítottam, megkentem. Írjak egy listát? Oké. Lehet, hogy nem teljes... Akksi töltés/ellenőrzés, hajtóműolaj csere, fékfolyadék csere, 2T olaj lefejtése és feltöltése frissel, tartály szűrőjének tisztítása, üzemanyagtank leengedése, tisztítása, variócsap-váll esztergálása, önindító egység, bendix kenése, zsírzása, de mindennemű forgó-mozgó-súrlódó alkatrészek kenése, így gázmarkolat, a racsni, fogaskerekek, kilométeróra meghajtó, fékkarok, bowdenek stb kenése, műanyagok szilikonnal kezelése, gumi alkatrészeknek gumiápoló, kipufogó fojtás eltávolítása, festése, főfúvóka dörzsárazása 72-es méretről 80-asra. Levegőszűrő tisztítás, gáz holtjáték beállítás (mert erre is allergiás vagyok, pedig apróság) Igazából 2 napom elment rá, de most nagyon olyan, amilyennek szeretném, és hosszú távon tervezhetek vele. Ez az örök életbe visz, jó az első halogén fényszóró, kényelmes az ülés, de én mégis a hátsó elnagyolt lámpába vagyok szerelmes. Na meg persze a halk járásába, könnyed gyorsulásába.

Az önindító is működik - ami elhozatalkor még nem, csak tekert, de nem kapcsolt össze. Kis töltés, kis kenés, és ez is jó lett. Tehát pöcc-röff. Minden költséget egybevetve 150-ezerért van egy tartós, majdnem új motorom...  Elégedett vagyok.. :D 

vitality-back.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr136495567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása