Roxette

2015.10.28. 08:22

Túl vagyunk egy óraállításon is, szerencsére az én szervezetem óraállítás előtt elkezd valamiért alkalmazkodni az "új" időhöz, ősszel és tavasszal is egyaránt. Tehát én jó dolognak tartom az óraállítást.

A Roxette zenekar 1986-ban alakult, abban az évben, amikor születtem. Mire igazán magamhoz tértem, felfogtam, hogy a világon vagyok, 6 éves lehettem. Erre már a Roxette is befutott zenekar lett. Sok jó zenét hallgathattam gyerekkoromban, így meghatározó része volt ez az együttes is. Szerettem, és szeretem most is, talán ennyi idő távlatában tudja csak az ember igazán értékelni azt, ami valójában egy hatalmas alkotás volt.

Ennek ellenére nyilván nem ismerem minden számukat, némelyiket most fedeztem csak fel, például ezt is. Nagyon tetszik, zeneileg, ritmusra is tökéletes, és ez a rész, az ének is csodálatos benne, majd ahogy utána újra "beindul" a zene, a dobolás. Szavakba önteni nem lehet ennek szépségét szerintem.

Hát ez a Roxette.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr98028106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása