Motor?

2009.03.31. 22:46

Történtek fontos dolgok az elmúlt hetekben, de olyan nem nagyon amit érdemes lenne és le akarok írni :) Ez az egyik oka, amiért nem írtam régóta, a másik pedig az, hogy a dízel-részecskeemisszió bejegyzésem szerettem volna, hogy sokáig felül legyen és felhívja a figyelmet. Hát most eggyel lejjebb csúszott.
Időközben - elég hamar - sikerült eladnom a motort, nem hiába, jó és keresett típus ez, jó választás volt, és amennyiért az új tulaja elvitte; szerintem jól járt vele.
Kis mazsola. Március 14én voltam a Hungexpón. Budapest Motor Kiállítás 2009. Ahhoz képest mekkora volumenű rendezvény szokott ez lenni, most kevés kiállító volt. Sajnos itt is érződik a válság hatása. Nekem azért tetszett. Kipróbáltam két kínai robogót is :D Sokmindent nem tudok róla mondani. Hostess lányok nem nagyon voltak. Viszont az a kevés volt olyan kedves hogy pózolt nekem. Egyikről látható egy kép. Délre az épület annyira tele lett, hogy már kényelmetlen volt nézegetni, meg végig is néztünk arra mindent, úgyhogy hazamentünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr285863958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása