Erre a hirdetésre lettem figyelmes a http://www.hasznaltauto.hu/ oldalon kocsikat mazsolázva alul a hirdetések között. A http://www.autosszaki.hu/ oldalon volt fent a hirdetés, már nem találom, viszont a Racing Bazáron igen, google barátom megtalálta.
Arra lennék kíváncsi ki csinál ilyet, és kinek a bélyegzőjével.

Fontos megjegyezni:
Akármelyik márkánál meg tudják csinálni a címben szereplő csalást. Az csak véletlen, hogy én toyota hirdetéseket néztem és azzal kapcsolatos nem kívánatos hirdetést is ajánlott az autó mellett.
Nehogy valaki ilyen miatt ne merjen venni toyotát vagy más autót, mert ezt mindenhol megcsinálják, nem márka specifikus. Sajnos.

Hosszan írtam ezt a cikket, de jelentősen lerövidítettem a végére, hiszen hosszút senki nem olvas el.
A lényeg ez:
- ha használt autót veszünk és van szervízkönyve, mindenképpen informáljuk le az adott szervíznél, hogy tényleg elvégezték a szervízt az autón, mivel egyre jobban szaporodnak azok a megoldások, amik ellen a cikkem szól.
- a kilométerállás külön eset, mivel ezt is előszeretettel manipulálálják, nehéz biztosan megállapítani, de egy állapotfelmérés mindenképpen árulkodik.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr335863969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása