Minden ok.

2010.10.23. 18:35

Ma mentem vele azért egy hosszabb távot már.

"Az 50 cm3-es, négyütemü! eroforrás meglehetosen agilisan mozgatja az Agility-t (bocs, de ezt nem tudtam kihagyni)..." Agilisnak agilis csak kár, hogy fojtottan 50körül vége a mutatványnak (max 54), de sejtem hogy ennek is csal 7-10-km/h körül az órája mint a legtöbb robogónak, úgyhogy valóságba talán 45 lehet..
Elvileg egyébként 1000km-ig 30-al szabadna menni, de ezt nem lehet betartani, így is csiga lassú a volt motoromhoz képest. Most 400fele jár már a km óra, de valószínű nem várom meg az 1000km-et a fojtáskivétellel, legalábbis ami a variót illeti. A CDI-vel és fúvókával várok 1000km-ig. Viszont már most érzem, hogy a fogyasztása nagyon baráti lesz, lehet nem lesz meg 2 liter :D Így hosszabb távokon simán, de majd elválik..beszámolok róla!

Hidegen most is kell jó darabig járatni, hogy el lehessen vele indulni, de ezt megoldom majd a fúvókával egy füst alatt. Nyáron, mikor melegebb a levegő valószínű nem lenne ilyen gond.

Igazából nem tudok mit írni, csak úgy éreztem mégis legyen valami, meg fényképeztem délután...ment a kisvasút.. :)
Hajtómű olajat is lecseréltem tegnap. :)

Nem mondom, hogy száguldozom vele, de azért jó, és jobb lesz :) Nagyon kulturált kis gép :) És ez legalább kényelmes :) Az egész motoron egyébként érződik, hogy a használhatóságra, praktikusságra törekedtek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr845863998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása