Egy fehér kis furgonról van szó, a rossebb se gondolta volna, hogy itt vidéken ilyen dobozosból is mérnek sebességet. 

Pénteken láttam Iharosberényben, elég takony idő volt, ha nem jeleznek előre, valószínüleg észre sem veszem annak ellenére, hogy eléggé figyelmes vagyok, mert még úgy is alig láttam meg benne a műszert, hogy direkt ezt kerestem akkor (csak azért mert jeleztek)!

Ezúton is köszönöm autós társaimnak akik villognak, és figyelmeztetnek, én is ugyanezt teszem és buzdítom őket ugyanerre. És ez most nem lobby a gyorshajtásért, de akik olyan pofátlanul gyorsan mennek, hogy veszélyes lenne az ritka, talán nem is jeleznek nekik, vagy nem veszik észre, számukra mindegy, biztosan van blokkolójuk és radarjuk, megússzák. Itt az egyszerű szerencsétlen siető magyar állampolgárt szeretnék megóvni a mélyebb adósságba süllyedéstől. Úgyhogy tartsunk össze, vezessünk figyelmesen, és akkor is jelezzünk a másiknak, ha éppen szemmel láthatóan nem megy gyorsan, nehogy esetleg egy későbbi lejtőn beguruljon, és nem tudva a sebességmérésről esetleg a lejtő aljába fotózzák le!

Szóval ez a mérő kocsi szembe állt velem, úgyhogy aki szemből jött velem, és jelzett nekem időbe nagyon rendes, szemfüles volt, mivel hátulról tuti nem láthatott be, valószínűleg neki is jeleztek ezért figyelt, ki mellett megy el, én tényleg szemből alig vettem észre, hogy benn a kütyü, pedig kerestem.

Nem mondom 100% biztosra, de 99% hogy egy VW Caddy volt, olyan, mint a képen, nem újabb, nem is régebbi, pont ilyen mint a képen!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr325864055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása