Vezetni nem indulatból kell!

2013.08.11. 21:07

Megyek ma 90km/h-val lakott területen kívüli úton, külső sávba (kapaszkodósáv volt), és látom, hogy az enyém megszűnik, kint a tábla.. index balra, és megyek a belső sávba, ahogy kell. Mögöttem egy yaris van, a tempója alapján nem akart megelőzni, simán bementem eléje, viszont mögüle kivágott egy ford galaxy, és a tuskó jobbról előzött meg mindkettőnket, nekem épp, hogy befért, ráadásul szembe is jött autó. Ez a barom meg nyomta a dudát, és miután elém került, kidobott egy kilapított aluminium sörösdobozt. Nem volt szerencséje, mert nem érte az autómat, viszont tapasztalatnak jó, mekkora állatok vannak. Jó tanács mindenkinek: a közlekedést nem indulatból kell művelni. Persze, utána eredhettem volna, de nem történt baleset/sérülés, így minek? Ha leállt volna valahol előttem, akkor viszont biztosan megálltam volna én is, és akkor már indulatosan, de elbeszélgettem volna a baromállattal.

No hát ilyenek vannak... Lassan érdemes lenne elgondolkodni egy fedélzeti kamera beszerzésén, egy ilyen felvételt oly szívesen juttattam volna el a rendőrségnek, mert egy dolog, hogy veszélyesen közlekedik és szabálytalanul, de hogy a másikat le akarja dobni a sörös dobozzal... Azért ez nálam kiverte a biztosítékot.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr15864108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása