Az indukciós hurokról...

2013.09.07. 07:40

Kis adalék a múltkori bejegyzésemhez.

Tegnap este 11 óra körül vagy utána jöttem haza az említett szakaszon, Kinizsi utca felől. Ott van hurok, de a szemből jövő oldalon nincs. Már említettem is, hogy ez a rendszer gyenge pontja, ilyet hogy csinálhattak..?

No, lényegtelen ez most, az a lényeg, hogy Kinizsi utcából jöttem robogóval, a hurok fölé álltam, direkt figyelmesen megnéztem hol van még sötétben is, de csak nem váltott át a lámpa..autós meg nem jött az én irányomból.. Így erre ráuntam és átmentem később a piroson. Pedig letámasztottam a motort és a gyalogos lámpához is odaballagtam, megnyomni a gombot, csak a probléma az, hogy az én utamat keresztező lámpához szól, nem pedig a velem párhuzamosan közlekedőkhöz.. Szóval a gyalogosoknak is szabálytalankodni kell néha..

De azért ez durva, nem? Csinálnak valamit, és nem működik a közlekedés minden résztvevőjére... Viszont ha a rendőr ezt észreveszi, úgy megbüntet, mint tette ezt az egümotors-os fórumozó Nagyapa úrral, tehát a szankció mindenkire érvényes...

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr705864114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása