Robogó vásárlás...

2014.05.20. 11:29

Már majdnem 1 éve, hogy hirdettem a Piaggio NRG motoromat. Néha persze eltűnt a hirdetés, mert lejárt, néha nem is jó számot adtam meg, mert hirdetésbe nem szokásim a mindennapi telefonszámom megadni, így elérhetetlen is voltam. Sőt, relatíve drágán is árultam a robogóm, de ez csak érzésre az, mivel ismerem a piacot, és tudom, hogy azonos árba mekkora különbségek lehetnek motor és motor között. 

No a lényeg, hogy sikerült eladnom olyan áron a motorom, amit még elfogadhatónak tartok, de olcsóbban nem adtam volna, bár még próbáltak alkudni, de a Piaggio NRG MC4-esem elment 220-ezerért. ~ 22 ezer valós kilométerrel, nagyon jó menetteljesítményekkel és műszaki állapotban, törésmentesen, költségmentesen, tuningmentesen. Csak egy első gumi dukál majd neki a jövőben, mert az kopottas.

scity02.jpgNem részletezném itt, mennyi időmet, pénzemet, és energiámat fektettem bele az eddigi motor keresésbe, inkább arról számolok be, mi lett most. Hirtelen elhatározásból Letenyéről vettem egy Aprilia Sportcity One 50-es kétütemű robogót, első tulajtól Jó áron vettem, nem panaszkodom. 3500 km volt benne, ami valós, bár gyanús volt, mert a számok nem igazán voltak egy sorban, de az állapota abszolút azt tükrözte: valóban csak párezret ment. Ettől függetlenül ezalatt a kilométer alatt szépen sikerült összekarcolni, meg csúsztak is vele stb, de törve nem volt. Szépen egyenesen megy, menetteljesítménye is a tőle elvárható. Tehát jól jártam. Szombaton vettem, vasárnap már mindent elvégeztem rajta, amit szoktam vásárlások után. És a motorjának belsején is látszik, hogy tényleg ilyen hihetetlenül keveset futott az 5 év alatt, mióta megvették. Ezért jártam jól vele, mert esztétikailag kicsit ramaty - de tényleg nem vészes - volt rajta pár javítani való és most van egy olyan motorom ami tetszik. Persze lehet, hogy meghirdetem, most úgyis legalább 2 robogót szeretnék itthonra, aztán cserélgetném őket, és nem gond, ha nincs egyik, lesz másik. Nagykerekűt akartam, mert terepre is elfogadható az. Ezt tényleg használták terepen, csupa por volt a burkolatok alatt. De nem számít. Egyébként nem igazán nagykerekű ez sem, a Scarabeoé még nagyobb. 

scity01.jpg

Vasárnap én is megterepeztettem. Az utcánk végét a lakótelep másik utcájával kb. 800 m-es kissé kanyargós földesút szakasz köti össze. Elmentem az utcánk vége felől, hogy majd motorozok erre-arra, de visszafordultam mert olyan sár volt, hogy féltem elcsúszok vagy elakadok. Ugye ez az Ywette névre keresztelt mediterrán ciklon pusztítása/esőzése után volt. Na, a lakótelepre is elmentem, és onnan is felhajtottam a földesútra, de ott is olyan sáros volt később, hogy visszafordultam. És mikor visszaértem a lakótelepi betonútra, rendőrségi autó jött velem szembe. Hát rá se hajtottam a betonra, rögtön fordultam vissza, mivel féltem, hogy igazoltatnak, adásvételi nem volt nálam, biztosítást meg még nem kötöttem (most már van persze), és ha közúti forgalomban elkapnak, akkor biztos jól megbüntetnek. Hát ezért is tartottam jogosnak, hogy visszaforduljak, erőt vettem magamon, és mégis nekipróbálkoztam a sártengernek, ahol előtte már visszafordultam, nem akartam bevállalni - a kényszer rávitt, hogy elmenjek, és hazamenjek terepen. Ugyanis ezek a majmok elkezdtek követni, naná. Láttam a tükörben, jöttek utánam. De onnantól, hogy nagyon saras lett az út már nem figyeltem tükröt, mert olyan szinten figyelnem kellett az utat. Gondoltam, hogy ott ha elmegyek, ők nem fognak utánam jönni. Nem is jöttek. Ha ott megálltam volna nem tudtam volna elindulni. Lendületből elmentem, hálisten el nem estem. Csak jó ennek a robogónak a terepes képessége :) Ha terepes gumi lenne rajta, az sirály lenne.

scity3.jpg

Miután hazaértem, első dolgom volt, hogy biciklire pattantam, vittem a fényképezőt, lakótelep felől megközelítve a földesutas részt, hátha meglátom a H Astrát elakadva :) Sajnos nem így volt, nem tudom hova lettek, eltűntek. De vicces lett volna lefotózni őket sarat dagasztva :) Ha Pathfinderrel lettek volna akkor mondjuk nem lett volna esélyem. De igy én voltam a király. Úgyhogy büszke voltam magamra. Ugyanis korábban már megbüntettek mert bukó nélkül átmentem ide a szomszédba iskolához szavazni, és pont akkor jött a rendőrautó. Jó nagy hülye voltam akkor, hogy nem húztam el akkor is a csíkot terepen, ott volt mellette a földesút. Most már több eszem volt.

Na ennyi a sztori elnézést, hogy ritkán irogatok. Tervem még egy másik nagykerekű,/terepes robogó vásárlása, de nagyon szeretnék egy négyütemű gépet is, lehet, hogy Vitality lesz (ilyenem már volt, csak kétüteműben). Ritkaság lenne, ezért büszke is lennék rá, ha sikerülne. Remélem jövő héten arról számolhatok be, hogy összejött :) Csak időm legyen! Most nagyon kevés van, de azért írtam! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr46184220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása