Mobilszolgáltató

2014.09.29. 21:12

Meg szoktam időnként nézni a mobilszolgáltatók ajánlatait. Sajnos mióta a világon vagyok, nincs előfizetéses csomagom, a feltöltőkártyás meg elég drága.

Most már több mint fél éve van egy Lidl-es, Bluemobile-os SIM kártyám, ami ugye szintén nem havidíjas, és baromi jó, mert átlátható, követhető, 33 ft mindig mindenhova.

Ezzel szemben most is látom, hogy a T-Mobile - vagy Telekom - már ezt sem bírom követni - a legolcsóbb 2300 ft-os előfizetésben is 37 meg 40 ft a percdíj. 

Komolyan nem értem, hogy lehet az ilyen ajánlatoknak, előfizetéseknek létjogosultsága, mikor van egy sokkal átláthatóbb, olcsóbb rendszer a Bluemobile, és nem kell rá előfizetni sem...  (mikor sim kártyát cseréltettem a trémobilban, a lányok is látták, hogy régóta kártyás vagyok, rá is akartak dumálni egy előfizura, mondván milyen jó, én meg lepattintottam őket a Lidl-es Bluemobile-os percíjakkal, mondván az előfizu nélkül is olcsóbb - nem is tudtak többet mondani nekem semmit :) 

Nem reklámozom, bár tényleg jó, hogy van, reméljük így is marad, de pont az a jó benne, hogy olcsó, és nincs kötöttség, szóval ha kedvezőtlenül változtatnak a díjszabáson, feltételeken, akkor azonnal ott lehet őket hagyni...

A t-mobileos számom egyébként is már csak a megszokás miatt van nálam tizenvalahány éve... Számhordozással nem szeretnék élni, mert az is macera. Meg hálón belül, csúcsidőn kívül még hasonló a percíja, mint  Blue-s simkártyámnak, ezért néha még töltök rá, meg hogy fenntartsam, elérhető legyek rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr486735851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása