Munkalehetőségek

2013.06.17. 20:24

Most hogy már 1 hónapja van munkahelyem, néha magam is látom, hogy milyen pályázatok érkeznek be álláslehetőségekre a céghez. Ez egyfelől vicces, mert vannak akik képtelenek normális pályázatot beadni tele van hibákkal vagy mosolyogtató szófordulatokkal, mások meg vérporfik, és ebben meg az a poénos, hogyha tudnák, mekkora sz@rra jelentkeztek, inkább lennének még évekig munkanélküliek, ez, amire jelentkeznek nem illik a profilukba, hű de szépeket írtak jelentkezéskor arra asszociálva, hogy mennyire király lenne a cégnél dolgozni, amiből később kiderülhetne, semmi nem igaz. (én az előző kategóriák egyikébe sem tartozom, mert nem érdekelt ez a lehetőség komolyan, így mindenféle nyálcsorgatás nélkül csak beadtam - mert már fél éve munka nélkül voltam -, mégis összejött... tehát ennyit a fejvadászok, tanácsadók, és egyéb álláskeresők ügyeivel foglalkozók tanításairól, nekem pont az jött össze, amire a legkevésbé voltam motivált..amire meg igen arra be sem hívtak, vagy nem jött össze...)

Én magamról továbbra is úgy érzem, hogy az autós vonal érdekel és hobbim is.
Meg bár tanultakban nem sok közöm van hozzá: de a mezőgazdaság, földművelés állattenyésztés, amik számomra megnyugtatók, jó érzés biztosítanak.

Egy olyan cégnél, ahol 1 lelkes dolgozót nem látni, és profilomba sem illő a munka, ill. nincs munka, meg totál káosz van, nehéz dolgozni. Kis cég, kevés ember, óriási káosz, felelősség hárítása, mutogatások. Többen megkérdezik, nem-e akarsz felmondani, valaki meg vállveregetve üzeni már az első találkozáskor bölcs tanácsot adva: "meneküljön fiatalember" :) Vagy hogy Sopronkőhidán is jobb lenne, meg ami evidens, vasárnap már az ebéd sem ízlik, érezve, hogy egy újabb hét áll előttünk ott, ahol nem érezzük jól magunkat.

A szomorú az, hogy sokan rákényszerülnek erre. Szuper lenne, ha mindenki azt csinálhatná, amit szeret, és amihez ért. Ez annyira ritka?

Nekem is újra kell értékelnem a helyzetem, a céljaimat. Nem egyszerű...

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborjozsef.blog.hu/api/trackback/id/tr725864097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motorfan600ccm 2013.06.18. 08:06:04

Ezzel sokan így vagyunk, ahogy írtad. Amíg nem találsz jobbat, addig legalább van állásod, kereseted. Ezt célszerű szem előtt tartani.:knight:

pinyti 2013.06.18. 21:06:03

"vasárnap már az ebéd sem ízlik, érezve, hogy egy újabb hét áll előttünk ott, ahol nem érezzük jól magunkat."

Na én ezt átéltem amikor Zegen dolgoztam a GE-nél. Leírhatatlanul szar dolog egész vasárnap már gyomorgörcsben lenni, mert tudod, hogy mindjárt hétfő. Most szeretem amit csinálok, és ez nagyon nagyon kivételes dolog, amit próbálok megbecsülni. Hívtak máshova szintén autós területre és több pénzért dolgozni, de nem merek váltani, mert félek, hogy még egyszer át kell élnem azt, amit te is megfogalmaztál. Egyelőre a nyugalom többet ér, mint a pénz/nagyobb "multinacionális" háttér...

gaborjozsef 2013.06.19. 07:06:31

Én is ugyanígy vagyok ezzel. Engem nem motivál a pénz, főleg úgy, hogy hiába keresek többet, ha a költözés/utazás miatt annyi se marad meg, mintha otthon lennék kevesebbért. Nagyon rossz ez így, remélem ezt a hetet még kibírom. Vártam a csodát azért, de már 1 hónapig nem jött, nem hiszek benne. Pozitív és negatív felsorolás kell, ezt listáztam, de pozitív oldalra nem tudtam semmit írni.

Azon a területen, ahol vagy, én is szívesen dolgoznék. De be sem hívnak. Talán a diploma miatt, vagy mert nem csináltam még olyat, nem tudom.

pinyti 2013.06.19. 20:06:41

Inkább amiatt, mert nem csináltál még olyat. Eddig hat munkahelyem volt, és papíron HR-esnek tanultam, hidd el a diploma csak bizonyos munkahelyekhez feltétel amolyan "beugróként", de így a gimnázium utáni tapasztalataim alapján azt kell mondjam, hogy erősen túlértékelt dolog, meg körülveszi egyfajta hype, hogy most már mindenki diplomás akar lenni. Pedig az a nagy büdös helyzet, hogy pár kivételes esetet leszámítva szerintem szart sem ér. Én is befejeztem Sopront, csak államvizsgáznom kéne, de egyszerűen nincs semmi motivációm, mert nem érdekel, nem akarok vele dolgozni, nem látom, hogy nekem attól húde jobb lenne...

Én kb két hónapot húztam Egerszegen HR gyakornokként a GE-ben, de megkönnyebbültem amikor otthagytam. Hidd el, ami szar nem érdemes erőltetni, csak azért, hogy csinálj valamit, mert avval agyilag meg lelkileg is leamortizálod magad. Hangsúlyozom, SZERINTEM...

pinyti 2013.06.19. 22:06:12

Az csak ideig óráig tart. Nekem is mondta anyu a magáét, amikor felmondtam, de úgy éreztem, ha tovább ott kell maradnom, becsavarodok. Ha már pozitív-negatív listát állítasz, akkor jelen esetben szerintem sokkal kisebb rossz az, hogy a szüleid mondogalódnak, mint hogy jól érezd magad. Legalábbis nálam ez volt.

gaborjozsef 2013.06.19. 22:06:47

Igazad van. Csak tudod én még mindig anyuci, apuci kicsi fia vagyok még ennyi idősen is sajnos. Ilyen szempontból mindig jó egy költözés, de olyan szempontból nem, hogy most, mikor döntést hoztam, én vagyok a rossz. Ergo mehetek haza a döntésem értelmében, de lehet emiatt nem lesz jó a viszony se, és úgy leszek otthon. Nehéz ügy, na. De én semmi pozitívat nem tudok felmutatni olyat, amiért azt mondom, hogy érdemes lenne itt maradnom.
süti beállítások módosítása